לימוד ביטוח בחיפה

לימוד ביטוח בחיפה, היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע לעתיד. במסגרת לימודי ביטוח, כלולים כל המסלולים המכשירים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. במכללת אורין שפלטר, מלמדים קורס יסודות הביטוח ותוכנית מיוחדת עבור ביטוח אלמנטרי או פנסיוני, המכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות. 

בתחום האלמנטרי אנחנו מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, במסגרת החברות והסוכנויות השונות. כמו כן תוכלו כמובן לעבוד כעצמאים, לאחר שתרכשו ניסיון מתאים בתחום. בתחום הפנסיוני יש לנו מסלולים שונים עבור סוכני ביטוח, משווקים או יועצים פנסיוניים. בכל אחד מהמסלולים תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. במסגרת הלימודים במכללה, אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. 

לימוד ביטוח בחיפה

לימודי ביטוח, הכשרה קצרת טווח

לימודי ביטוח כוללים עוד תחומים נוספים שאינם דורשים הכשרה ארוכת תווך. אחד התחומים הוא חיתום ביטוח, אחד התחומים המקצועיים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. ההכשרה בתחום אינה דורשת מעבר של מבחנים מיוחדים, והיא לוקחת רק כמה חודשים. החתמים אחראים על התאמת הפוליסה לאדם המתאים. במהלך הקורס שלנו בחיתום ביטוח, יתקיימו סדנאות, תרגולים וסימולציות בהם הסטודנטים לוקחים חלק פעיל. 

המוטו שלנו בכל תוכניות הלימוד של המכללה, הוא לימוד המכוון לעשייה בתחום. בהתאם לכך אנחנו עובדים בין השאר עם מרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. אנחנו עושים את המיטב בשביל לספק עבורכם את תוכנית הלימודים המקיפה ביותר, בכל תחום שבו תבחרו. 

מעוניינים לקבל מידע נוסף על כל תוכניות הלימוד שלנו בביטוח? רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם ביותר? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן