לימוד ביטוח בצפון

גרים באזור הצפון ומחפשים קריירה מקצועית בתחום הביטוח? הגעתם אל המקום הנכון. תוכנית הלימודים העשירה שלנו, מכינה אתכם בצורה מלאה למבחנים ולעבודה בתחום. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לכם למצוא סטאז' מתאים. לאחר סיום הלימודים, פורטל המשרות שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים. 

 לימוד ביטוח בצפון

לימודי ביטוח אלמנטריופנסיוני במכללת אורין שפלטר בצפון, מכינים אתכם למעבר בהצלחה של המבחנים עבור הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים, תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד הן בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בכל תחום יש שני מבחני גמר מקצועיים בהתאם למסלול שבחרתם. 

מטרת המסלול לימודי ייעוץ פנסיוני, היא להכשיר אתכם לעבודה כיועצים, משווקים  וסוכני ביטוח פנסיוניים. הקורס מקנה לסטודנטים ידע וכלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה קונקרטית בעבודה. המסלול בביטוח אלמנטרי, מכשיר אתכם לעבודה כסוכני ביטוח ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה כעצמאים או כשכירים בתחום. שני המסלולים נמשכים בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

הרשמה ללימודים ותנאי קבלה

התוכנית בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מתקיימת ללא תנאי קבלה מיוחדים. במהלך הלימודים הסטודנטים שלנו זוכים ללמוד בסביבת לימוד טכנולוגית, מהמתקדמות ביותר בארץ. כל ההרצאות מצולמות ולאחר השיעור ניתן לצפות בהן באתר האינטרנט. בנוסף לכך, אתר התרגול שלנו מכיל סיכומי שיעורים מצולמים וערוכים לפי נושאים, ופתרונות לאלפי שאלות. 

מכללת אורין שפלטר עובדת עם שורה ארוכה של מרצים מקצועיים, מהטובים ביותר בארץ. אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. 

מחפשים מקצוע איכותי לחיים עם משכורת גבוהה וקידום מהיר? לימודי ביטוח יכולים בהחלט להתאים עבורכם. 

ברצונכם להירשם ללימודים אצלנו במכללה? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל היועצים שלנו.

דילוג לתוכן