לימוד ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר. הביטוח נועד למקרה של מוות של המבוטח או אובדן כושר עבודה ונכות. המבוטח או המוטבים שלו, מקבלים סכום כסף חד פעמי או קצבה חודשית בהתאם לחוזה הביטוח שנחתם עם החברה. 

סוכני ביטוח המתמחים בביטוח חיים, הם מצרך מבוקש בשוק העבודה. קודם כל חברות הביטוח השונות והסוכניות, צריכות כל הזמן סוכנים מיומנים לעבודה עם לקוחות. דבר שני, הלקוחות עצמם מוכנים לשלם לסוכנים פרטיים בשביל לקבל את פוליסת הביטוח המשתלמת ביותר עבורם. התפקיד המרכזי של הסוכנים, הוא להתאים במדויק את הפוליסה למבוטח ולהבטיח שאכן כל התנאים הנדרשים עבורו מתקיימים בפועל. 

לימוד ביטוח חיים

לימודי תעודה ביטוח חיים מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו יש לנו קורס מיוחד בביטוח חיים, עבור סוכני ביטוח אלמנטריים וסטודנטים שעברו בהצלחה את הקורס ביסודות הביטוח. הוספת ביטוח חיים לעסק הפרטי שלכם יכולה לשדרג עבורכם בצורה משמעותית את ההכנסה ולהקנות לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים. לקוחות רבים מעוניינים כיום לעשות את כל הביטוחים הנדרשים במקום אחד. בהתאם לכך הרחבת מעגל השירותים המקצועיים תורמת ישירות להרחבת מעגל הלקוחות. 

ביטוח חיים תוכנית לימודים והכשרה מעשית לעבודה

תוכנית הלימודים המקיפה שלנו בביטוח חיים, מכינה אתכם בצורה מלאה למבחן של הממונה על הביטוח במשרד האוצר. במהלך הקורס נעבור על כל הנושאים הנדרשים לבחינה, ונתמקד במיוחד בכל החידושים של העת האחרונה. 

ביטוח חיים הוא קורס מקיף ויסודי הכולל לימודים בתחומי דעת רבים. במהלך  קורס יסודות הביטוח  נלמד על ערכי פדיון וסילוק, מס הכנסה בביטוח חיים, קופות גמל בנקאיות ועוד נושאים רבים נוספים כנדרש. אנחנו מכינים לבחינה ומכשירים אתכם לעבודה בתחום. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מקצועיים שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים.

מעוניינים לקבל את תוכנית הלימודים המלאה שלנו? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

לימוד ביטוח חיים


ביטוח חיים הוא כלי חשוב להגנה על המשפחה במקרה של מוות. ביטוח חיים מספק תשלום כספי במקרה של מות המבוטח, אשר משמש בכדי לכסות על הוצאות כגון הלוואות, הוצאות קבורה וחינוך ילדים. ביטוח חיים חשוב במיוחד עבור אנשים שיש להם משפחה שתלויה בהם, כגון ילדים או בני זוג. במקרה של מות המפרנס, הביטוח עוזר למשפחה להמשיך להתקיים כלכלית ולשמור על אותה רמת חיים.
תפקידי סוכן ביטוח חיים כוללים מתן ייעוץ ללקוחות לגבי סוגי פוליסות הביטוח הקיימות, סיוע ללקוחות בבחירת הפוליסה המתאימה ביותר לצרכים שלהם, עזרה ללקוחות בהגשת בקשות לביטוח חיים וטיפול בתביעות. סוכן ביטוח חיים יכול לעבוד במסגרת סוכנות ביטוח, או באופן עצמאי.


לימוד ביטוח חיים במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח חיים מכשירים אנשי מקצוע לעבודה בתחום. ביטוח חיים אינו נכלל במסגרת הביטוח הפנסיוני או האלמנטרי והוא תחום מקצועי העומד בפני עצמו. לכן, הלימודים מתאימים במיוחד עבור סוכני ביטוח שמעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי.

הלימודים במכללת אורין שפלטר משלבים את הפן המקצועי ואת הפן התיאורטי לכדי אחדות אחת, ומעניקים לכם סט כלים מלא להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. הלימודים מתקיימים באופן דיגיטלי או פרונטלי. הלימודים המקוונים נועדו לטובת אלו מכם שאינם יכולים להגיע למרכזי הלימודים שלנו. המסלול עבור סוכני ביטוח חיים מכשיר אתכם לעבודה כסוכנים בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות ברחבי הארץ.

הרשמה ללימוד ביטוח חיים במכללת אורין שפלטר

מעוניינים להירשם למסלול הלימודים שלנו בביטוח חיים? רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן