לימוד ביטוח ימי

ביטוח ימי הוא אחד מביטוחי החובה עבור כלי שיט ממונעים. בהתאם לכך, הביטוח מכסה נזקי גוף במקרים של חבלה או מוות. ביטוח ימי תקף גם לכלי השיט עצמם במקרה של תאונה. בדרך כלל הנושא נלמד קקורס ביטוח ימי ואווירי שמאחד את שני סוגי הביטוחים הללו. הביטוח הימי מכסה את כל כלי השיט, סירות מנוע, אופנועי ים, יאכטות ועוד כלי שיט רבים אחרים. ביטוח ימי כולל גם ביטוח נזקי צד ג עבור נזקי רכוש שאתם יכולים לגרום לאחרים.

כאשר מבצעים ביטוח מתאים, צריך לבדוק שכלולים בו כל הפוליסות הנדרשות עבורכם. כולל ביטוחים לאנשי הצוות על הסיפון. לכן אחד הדברים הכי משמעותיים, הוא לפנות לסוכני הביטוח המתאימים. מעבר ללימודי הביטוח האלמנטרי הנדרשים, הסוכנים שעובדים בתחום מתמחים בענף הספציפי של ביטוח ימי. 

היתרון הגדול של לימודים מקצועיים בתחום, הוא היכולת להרחיב את מעגל העבודה ולפנות לקהל לקוחות חדש. רבים מסוכני הביטוח מחפשים בשנים האחרונות דרכים להגדיל את ההכנסה. הוספת התמקצעות מיוחדת לבית העסק יכולה להיות הפתרון המתאים ביותר לעניין. 

שילוב של ביטוח אלמנטרי ופנסיוני להגדלת ההכנסה

ביטוח ימי הוא אחד הדרכים להגדלת הלקוחות עבור העסק הפרטי. באפשרות יועץ הביטוח לשלב ביטוח ימי יחד עם תחומים נוספים בתחום הביטוח ליצירת הכנסה נוספץ. כמו כן, דרך נוספת לשדרוג בית העסק, הוא שילוב בין ביטוח אלמנטרי לפנסיוני בשביל להגדיל את ההכנסה. סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים לומדים בעצם את אותה תוכנית לימודים, בכל הנוגע לארבעת קורסי היסוד. לצורך מעבר מתחום לתחום, צריך לעשות שני קורסים מקצועיים וסטאז' נוסף של חצי שנה. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד עבור סוכנים שמעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. 

מעוניינים לשמוע על תוכנית הלימודים שלנו ולהצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם יועצי המכללה. אנחנו כאן עבורכם בכל עת.

דילוג לתוכן