לימוד ביטוח פנסיוני

לימודי משווק פנסיוני הפכו לפופולריים בשנים האחרונות. ישנם מספר סיבות לכך, כאשר הראשונה שבהן היא עלייה במודעות לחשיבות החיסכון הפנסיוני. אנשים רבים מבינים כיום את הצורך לחסוך לפנסיה, ורוצים לקבל ייעוץ מקצועי בנושא. מעבר לכך, ישנם כיום מגוון רחב של מוצרים פנסיוניים, ובאמצעות ייעוץ מקצועי אנשים יכולים לבחור את המוצר הפנסיוני המתאים ביותר לצרכים שלהם. בנוסף לכך, החקיקה הפנסיונית בישראל משתנה באופן תדיר, והיא יכולה להיות מורכבת להבנה. ייעוץ פנסיוני עוזר לאנשים להבין את השינויים בחקיקה, ולתכנן את החיסכון הפנסיוני שלהם בהתאם. כתוצאה מהגורמים הללו, ישנה עלייה בביקוש לאנשי מקצוע בתחום הפנסיה.

לימודי ביטוח פנסיוני, תנאי קבלה והרשמה ללימודים

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הלימודים פתוחים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לעבוד בתחום. במסגרת הלימודים נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, ותוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר מבין המכללות השונות ברחבי הארץ. במהלך הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על תרגול מעשי באמצעות סימולציות ופתרון של שאלות רבות ומבחנים לדוגמא. אתר התרגול העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

לימוד ביטוח פנסיוני
מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח פנסיוני?

הגעתם להחלטה בנוגע לעתיד המקצועי שלכם כסוכני ביטוח פנסיוניים? מעוניינים לגשת למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר? הירשמו עוד היום למסלול הלימודים שלנו בייעוץ פנסיוני! התקשרו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן