לימוד ביטוח תנאי קבלה

לימודי רישיון סוכן ביטוח מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. סוכני ביטוח פנסיוני מסייעים ללקוחות בניהול של כל החסכונות הפנסיוניים שברשותם. הביטוח פנסיוני קובע את איכות החיים של הלקוח לאחר הפרישה ממעגל התעסוקה. לכן, חשוב לנהל בצורה הנכונה את כל כספי ההפקדות והתגמולים ולבחור במסלולי פנסיה משתלמים עבור הלקוח.

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון מכשירים אתכם למתן עזרה ללקוחות בתחום ומאפשרים לכם לעבוד כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. הסוכנים האלמנטרים אחראים על כל הביטוחים הקשורים לרכוש ופגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש, ביטוחי רכב ודירה וביטוחים רבים נוספים.

לימודי ביטוח תנאי קבלה

מכללת אורין שפלטר מלמדת את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור הסמכה כסוכן ביטוח. מדובר באחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה ומסלול הלימודים שלנו מהווה עבורכם כרטיס כניסה למעגל התעסוקה. אנחנו מלמדים את ארבעת קורסי היסוד ואת שני הקורסים המקצועיים הנדרשים בכל אחד מהתחומים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם. לצורך עבודה בתחום תדרשו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימוד ביטוח תנאי קבלה

ללמוד ביטוח במכללת אורין שפלטר

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח אלמנטרי במכללה? על מנת לבחור את המסלול המתאים לכם בצורה הטובה ביותר אתם מוזמנים להיעזר ביועצי הלימודים שלנו. במסגרת פגישת הייעוץ תוכלו לקבל מידע עדכני לגבי המסלולים ואפשרויות התעסוקה העתידיות בתחום. ביחד נעזור לכם לבחור את המסלול המקצועי ההולם ביותר את הכישורים שלכם ואת ציפיות השכר העתידיות.

מכללת אורין שפלטר מכשירה מאות אנשי מקצוע בשנה, ומסייעת להם במציאת מקום עבודה בתום תקופת הלימודים. אנחנו המכללה הפיננסית המובילה ביותר בתחום, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

דילוג לתוכן