לימוד יועץ משכנתאות במרכז

יועץ משכנתאות לימודים והכשרה מעשית לעבודה

בעשרים השנים האחרונות צמחו מקצועות חדשים בשוק העבודה. אחד המקצועות המבוקשים ביותר הוא יועץ משכנתאות. כיום כמעט כל זוג צעיר שלוקח משכנתא עושה זאת בעזרתם של יועצים מקצועיים, שעוזרים להם לבצע את הבחירה הנכונה. היועצים יושבים ביחד עם הלקוחות ובודקים לעומק את יכולת ההחזר שלהם, הם מנסחים עבורם את הבקשות עבור הבנקים ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים. יועצי משכנתאות אינם נדרשים להכשרה מטעם רשויות המדינה. אבל בפועל בשביל לעבוד בתחום צריך להכיר את התחום על בוריו. בדיוק בשביל כך ישנם קורסים והכשרות מעשיות עבור יועצי משכנתאות.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות עבור אנשים המעוניינים לעבוד בתחום. הקורס שלנו מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים, והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם שמעוניין לרכוש ידע וכלים מעשיים לעבודה. הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות מכיל את כל החומר הנדרש עבורכם לעבודה בתחום, והוא כולל מעין הכשרה מעשית עם יועצים בכירים, ופגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

לימוד יועץ משכנתאות במרכז
איפה עובדים יועצי משכנתאות?

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, ניתן לעבוד כיועצים עצמאיים. קורס יועץ משכנתא שלנו עבור יועצי משכנתאות מתאים עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן המעוניינים לתת שירות נוסף ללקוח, משקיעים ויזמים בתחום הנדל"ן המעוניינים לרכוש כלים מעשיים בשביל למנף את כספם, סוכני ביטוח בעיקר אלו המוכרים פוליסות ביטוח משכנתא, חיים ונכס, שמעוניינים לתת שירות נוסף ללקוח, ורוכשי דירה או בעל דירה הקיימת עליה משכנתא, שמעוניינים לרכוש ידע וכלים מעשיים בבניית תמהיל משכנתא.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן