לימוד יועץ משכנתאות

אם אתם מעוניינים לעבוד בתחום הפיננסי, לימוד יועץ משכנתאות הוא הזדמנות מצוינת. לימודים אלו מקנים לכם את הידע והכישורים הדרושים כדי להצליח בתחום זה. לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבעה שעות אקדמיות למפגש. במהלך ההכשרה תדרשו לעשות עבודה מסכמת ולעבור מבחן סיום קורס. לאחר סיום כל החובות תקבלו תעודת סיום קורס יועץ משכנתאות מהמכללה.

קורס יועצי משכנתאות במכללת אורין שפלטר

הקורס במתכונת אינטרנטית מאפשר לכם ללמוד בזמן שנוח לכם, ולרכוש מקצוע מבוקש בארבעה חודשי לימוד בלבד. במהלך הלימוד במכללה, אנחנו שמים דגש מיוחד על שילוב בין תיאוריה לפרקטיקה. בהתאם לכך, במהלך הקורס נסקור את כל החומר התיאורטי הנדרש עבור הכשרה בתחום, ונתנסה בעבודה פרקטית תוך כדי הלימודים. נלמד על כל סוגי המשכנתאות הנמצאים כיום בשוק ועל התנאים הנדרשים לקבלת הלוואה מהבנקים. נעבור על כל הנושאים המשפטיים הקשורים לתחום, ונתנסה בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. במהלך הלימודים תלמדו איך להגיש בקשה מנומקת עבור הבנקים ואיך לבנות תמהיל משכנתא מתאים ליכולת הפיננסית של הלקוח.

לימוד יועץ משכנתאות
מי קהל היעד המתאים עבור קורס יועץ משכנתאות?

קורס יועץ משכנתאות מומלץ מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום במוסד פיננסי או באופן עצמאי. בנוסף לכך, הלימודים מתאימים גם עבור משקיעים ומתווכי נדל"ן, המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ובהתאם לכך את ההכנסה. הקורס מתאים גם עבור אנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להעניק שירות נוסף ללקוחות, ובמיוחד עבור סוכני ביטוח פנסיונים שמעוניינים לפנות לקהל לקוחות רחב יותר.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו עוד היום אל יועצי המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

דילוג לתוכן