לימוד ייעוץ השקעות וניהול תיקים חוות דעת

לימוד ייעוץ השקעות וניהול תיקים מתאים במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לרכוש מקצוע יוקרתי, ללא צורך בפסיכומטרי ותנאי קבלה מיוחדים. הלימודים בתחום מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מאתגר ומתגמל עם אופציה לשכר התחלתי גבוה יחסית, שעולה כמובן בהדרגה עד ל-15,000 ש"ח בחודש. בנוסף לכך, במידה ותהיו מעוניינים לעבוד כעצמאים בתחום, תוכלו כמובן להגדיל את השכר הרבה מעבר לכך. 

במהלך קורס יועץ משכנתאות אצלנו במכללה אנחנו שמים דגש מיוחד על עבודה עם לקוחות. המטרה שלנו היא להכשיר למעבר בהצלחה של המבחן הנדרש עבור הרשות לניירות ערך. אבל מעבר לכך, אנחנו מעוניינים להקנות לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום. רכישת ניסיון פרקטי בעבודה עם לקוחות, מאפשרת לכם לרכוש לקוחות חדשים, ולשמר לאורך השנים לקוחות ישנים. 

לימוד ייעוץ השקעות וניהול תיקים חוות דעת

לימודים בתחום שוק ההון במכללת אורין שפלטר

הלימודים אצלנו מתקיימים תוך כדי לימוד אינטראקטיבי בכיתה ואתר תרגול המכיל אלפי שאלות ופתרונות. אנחנו משלבים בין הלימוד האישי לבין טכנולוגיות למידה מתקדמות, שהופכות את הלימוד לחוויה מהנה. כמו כן, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום ומקנים לכם ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הכי גבוהה שניתן.

 לימודים בתחום שוק ההון כוללים הכשרה כיועצים משווקים ומנהלי תיקי השקעות. היועצים והמשווקים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקי השקעות צריכים לעבור סטאז' של תשעה חודשים. בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינה של הרשות לניירות ערך. אצלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתעברו את הבחינה, ותמצאו בקלות עבודה בתחום מייד לאחר סיום הלימודים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים, פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן