לימוד ייעוץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מכשיר אתכם לאחד המקצועות המעניינים והמבוקשים ביותר בשוק העבודה. היועצים עוזרים ללקוחות להגשים את החלום לרכישת דירה ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא האידאלי. בנוסף לכך, יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנסח בקשה מנומקת עבור הבנקים, ובהמשך הדרך הם עוזרים להם לבצע את כל השינויים הנדרשים במבנה המשכנתא. במהלך הלימודים אצלנו תרכשו ידע מעמיק על כל המסלולים ועל הקריטריונים לקבלת אשראי. בנוסף לכך, תלמדו על התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים, מחזור משכנתא ונושאים רבים נוספים כולל ידע משפטי וידע בתחום הנדל"ן הנדרש לעבודה בתחום.

קורס יועץ משכנתאות מומלץ במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים והוא נמשך ארבעה חודשים, במשך חמישה עשר מפגשים שבועיים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס אתם זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים על מנת לקבל תמונה מלאה של הנעשה בשטח.

מעוניינים להצטרף אלינו לקורס ייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי ייעוץ משכנתאות
הכשרה מעשית בתחום הפיננסי והפנסיוני

במסגרת הלימודים אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום הפנסיוני והפיננסי. אנחנו מלמדים קורסים והכשרות קצרות, בנוסף למסלולי לימוד מלאים עבור סוכנים פנסיוניים ואלמנטרים. בנוסף לכך, יש לנו שורה ארוכה של קורסים בתחום הנדל"ן עבור משקיעים לעתיד ואנשים שרוצים לעבוד כיזמים. כמו כן, אנחנו מלמדים גם קורסים להעמקת הידע של סוכני ביטוח שרוצים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום ההכשרה הפיננסית והפנסיונית. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה.

דילוג לתוכן