לימוד ייעוץ משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. כיום כל מי שלוקח משכנתא נעזר ביועצים מקצועיים לפני הגשת הבקשה לבנקים. היועצים עוזרים ללקוחות לנסח את הבקשה ובונים עבורם את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר לצרכים שלהם. הם מנהלים את המשא ומתן מול הבנקים ומשיגים ללקוח את התנאים הטובים ביותר להלוואה.

לימוד ייעוץ משכנתאות

 משכנתא היא אחת ההחלטות החשובות ביותר בחייו של כל זוג צעיר. קבלת החלטה כל כך חשובה חייבת להסתמך על שיקול דעת מקצועי ועל הבנה של כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. 

יועצי משכנתאות, לימודים ועבודה בתחום

יועצי משכנתאות צריכים להיות בעלי רקע מקיף בנדל"ן, בנוסף לידע משפטי של הרגולציות והחוקים בתחום. לימודי ייעוץ משכנתאות במכללה שלנו מתמקדים בצד המשפטי של תחום הנדל"ן ומקנים לסטודנטים רקע מקיף ועדכני בנוגע לכל התחומים המשיקים לייעוץ משכנתאות. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם למתן ייעוץ מקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן. רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?

בסיום הלימודים הסטודנטים יכולים לעבוד כיועצים, מנהלי תיקים או מלווי פרויקטים. הקורס במכללת אורין שפלטר נפרש על פני חמישה עשר מפגשים והוא כולל חומרי עזר רבים, מצגות, ספר קורס יועץ משכנתאות ומערך מקוון של חומרי לימוד רלוונטיים להעשרה ולהעמקת הידע. במסגרת הלימודים בתחום תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים עם יועץ משכנתאות בכיר. 

הלימודים מתאימים עבור כל מי שרוצה לעבוד בתחום. לומדים אצלנו סוכני ביטוח ויועצי מס ואנשים מהתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי. בנוסף לכך לומדים במכללה אנשים ללא רקע קודם שרוצים להתחיל בקריירה מקצועית. אנחנו עובדים באופן אישי עם כל סטודנט והדלת של יועצי הלימודים שלנו תמיד פתוחה. אתם מוזמנים עוד היום לקבוע פגישת ייעוץ ראשונה ולהבטיח את מקומכם כבר בסמסטר הבא.

דילוג לתוכן