לימוד ייעוץ פנסיוני בתל אביב

לימוד ייעוץ פנסיוני בתל אביב, בקמפוס שלנו של מכללת אורין שפלטר, מאפשר לכם לרכוש מקצוע מבוקש בשוק העבודה. כל שנה פורשים בישראל כשבעים אלף בני אדם. זה קהל לקוחות גדול, שמצטרף לקהל הלקוחות שכבר קיים מדי שנה. בנוסף לכך, אנשים פונים לייעוץ פנסיוני ולהכוונה לפרישה, כבר בשלבים מוקדמים של מעגל העבודה. לייעוץ פנסיוני לימודים מקיפים ומפורטים, מסלול הלימודים כולל רכישת ידע עיוני והתנסות מעשית אשר תסייע לסטודנטים לרכוש את הניסיון והביטחון שהם צריכים לקראת היציאה לשוק העבודה בתחום מבוקש זה.

תכנון פיננסי ארוך טווח לשעת הפרישה, הוא חלק מרכזי מתפיסת העולם של רבים מהעובדים כיום במשק. גם עצמאים וגם שכירים, מכינים את עצמם ליום שאחרי. אחד הדברים הכי משמעותיים עבורם, הוא שמירה על כלכלת המשפחה ועל אורח החיים. כאן נכנסים לתמונה יועצים מקצועיים שעוזרים להם לתכנן את החסכונות הפנסיוניים.

תכנון פיננסי ארוך טווח וכלכלת המשפחה

אחד הדברים שכדאי לעשות בראש ובראשונה, הוא לאתר את כל החסכונות הפנסיוניים. לאחר מכן יש לבצע חישוב ראשוני של רמת ההכנסה הצפויה של הלקוח, בהתחשב בכל הכספים שברשותו. חשוב ביותר לבדוק מהי האופציה המתאימה למימוש הפנסיה. האם כדאי למשוך את הכספים או לקבוע קצבה חודשית מדי חודש בחודשו. כמו כן צריך לבדוק את תשלומי המיסים על משיכת הכספים, ואת האופציות השונות להשקעה. תכנון פיננסי ארוך טווח של כלכלת המשפחה, מתחיל עם חישוב של כל ההוצאות ההכרחיות למחייה, לאחר מכן נלקחות בחשבון ההוצאות הנלוות.  

במכללת אורין שפלטר, אנחנו מתמקדים במיוחד במתן עזרה ללקוחות בזמן הפרישה. בהתאם לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד על כלכלת המשפחה ועל תכנון פנסיוני נכון לשנים הבאות. בסיום הלימודים, רוב הסטודנטים שלנו מוצאים את מקומם במעגל העבודה. אנחנו מעניקים לכם לימוד מעשי ואיכותי המכוון לתעסוקה. 

במהלך לימודי ייעוץ פנסיוני במכללה תקבלו ארגז כלים וידע מעשי שיסייעו להשתלבות בתחום, מעבר לכך צוות המרצים המנוסה שלנו מלווה את התלמידים לאורך כל הדרך. בכל שאלה נוספת או בכל עניין, אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. ייעוץ פנסיוני בשלוחה שלנו בתל אביב, הוא אחד הקורסים שנתפסים אצלנו במהירות שיא. הבטיחו את מקומכם עוד היום לסמסטר הבא. 

דילוג לתוכן