לימוד ייעוץ פנסיוני

לימוד ייעוץ פנסיוני מכשיר אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרו רר. הלימודים מכינים אתככ ביסודיות לכל המבינים, ומקנים לככ כלים מעשיים להשתלבות בעבודה בתחום. הייעוץ הפנסיוני הפנסיוני עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה, לקבל החלטות חשובות בנוגע לככפי הפנסיה והפיצויים. 

היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ומוצאים דרכים יצירתיות לחסוך בתשלומי המיסים על הככפים. בהתאם לכך, יועצים פנסיוניים חייבים להיות בקיאים בתחום המיסוי וחפלהלת לתחום המיסוי וחפלכלת עליככ להיות מסוגלים לנת במוגים לנת במומחיות את מערך ההכנסות וההוצאות של הלקוח, ולבנות עבורו תוכנית עבודה מסודרת. כיום עם העלייה בתוחלת החיים על היועצים לתכנן ביחד עם הלקוח את עשרים הלקוח הבאות לפחות. 

לימודי ביטוח פנסיוני

ההכשרה כיועצים פנסיוניים מתבצעת במסגרת לימודי ביטוח פנסיוני. הלימודים מתאימים עבור סטודנטים המעוניינים המעוניינים לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. מדובר במסלול לימודים אחד, המכין אתכם לבחינות של הרשות לניירות עררשוה ררררורררשך ורררוה במגגרת הלימודים תקבלו את כל הכלים הנדרשים, בשביל להחליט בעתיד מהו המסלול המצצועי המתאים עבורככ. 

לימוד ייעוץ פנסיוני

היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות, המשווקים מוכרים להם פוליסות ביטוח מטעם החברות השונות בשוק והסוכנים מספקים שירות כולל ומקיף במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות. 

לימודי ביטוח פנסיוני מכשירים אתכם לאחד התחומים המבוקשים ביותר ביותר השעב השוב התחומים המבוקשים ביותר השעב השעב פורשים רבים המעוניינים המעוניינים המעוניינים לשמור על אותה איכות חיים מלפני הפרישה, נעזרים ביועצים מיומנים, סוכני ביטוח ומשווקים. מדובר בעבודה ששכרה בצידה עם אפשרויות קידום רבות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. בתהליך הייעוץ הראשוני נעבור אתככ על תוכנית הלימוכנית הלימודים ועל כל הדרישות של המפקח על הביטוח בנוגע להסמכה. אל תהססו להתקשר אלינו עוד היום! 

 

דילוג לתוכן