לימוד סוכן ביטוח אלמנטרי

סוכני ביטוח אלמנטרים נדרשים לעבור הכנה מקיפה בשביל רישיון לעסוק בתחום. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ושני מבחנים מקצועיים. הסוכנים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה אותו ניתן להתחיל מיידית לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד. סוכני ביטוח אלמנטרים אחראים על כל ביטוחי הרכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. בין הביטוחים האלמנטריים נמצאים ביטוחי רכב ודירה וביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחים רבים נוספים.

הסוכנים האלמנטריים מעניקים שירות לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה בכל רחבי הארץ. על מנת לעבור את המבחנים בהצלחה, אנחנו ממליצים לכם על מסלול הלימודים האונליין שלנו המכין אתכם לכל המבחנים בצורה מלאה. אנחנו מלמדים קורסי הכנה עבור כל אחד מהמבחנים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים עבורכם. לאחר סיום ההכשרה המעשית וכל המבחנים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

לימוד סוכן ביטוח אלמנטרי
לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח אלמנטרי מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי לצורך הרשמה ללימודים במכללה. מסלול הלימודים שלנו מתקיים באופן פרונטלי או דיגיטלי. ניתן ללמוד את כל המסלול כולו באופן מקוון! במהלך הלימודים נכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים, ונקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות בתחום. מכללת אורין שפלטר עובדת עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצועי מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה להוראה במכללה. אנחנו משיקים את מסלול הלימודים המקיף ביותר בתחום, ובהתאם לכך אנחנו גאים באחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

הרשמה ללימודים במכללה

מעוניינים להירשם ללימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן