לימוד סוכן ביטוח פנסיוני

עולם הביטוח הפנסיוני הוא אחד מעולמות הביטוח המשמעותיים ביותר בחיים של כל אחד מאתנו. החסכונות הפנסיוניים מאפשרים לכל אחד לתכנן בצורה נכונה את הפרישה לגמלאות. כמו כן במקרה של נכות או זקנה או במקרים של מוות, המשפחה והשארים נשארים עם רשת ביטחון כלכלית, המאפשרת להם לחיות בכבוד. סוכנים פנסיוניים אחראים לכל החסכונות בקרנות הפנסיה, קופות הגמל, פנסיה תקציבית וצוברת וכל חיסכון אחר כנדרש. בהתאם לכך הידע הנדרש מהסוכנים השונים דורש לימוד לעומק של כל המסלולים, ומקנה לסוכנים רקע מקיף ועדכני גם במקצועות אחרים נדרשים. בלימודי ביטוח פנסיוני תוכלו לרכוש את כל הידע העיוני והמעשי הדרוש להתמקצעות והבנת התחום. מקומות העבודה השונים מחפשים סוכנים רציניים שמבינים את כלל המוצרים הפנסיוניים ויכולים להעניק ללקוח את השירות הטוב ביותר.

לימודי ביטוח פנסיוני, הכשרה ותנאי קבלה

על מנת לקבל רישיון בתחום על הסטודנטים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד של הרשות לניירות ערך ועוד שני מבחנים מקצועיים של משרד האוצר. במהלך הלימודים במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכינים אתכם למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. אנחנו נמצאים בראש טבלת ההצלחה, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר ועם אחת ההכשרות המקיפות ביותר בתחום.

המכללה שלנו עובדת עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, המעניקים לכם ידע מקיף ומעשי המכוון לעבודה בפועל. המטרה שלנו היא שבסיום הלימודים והסטאז', תמצאו בקלות עבודה. בנוסף לכך יש לנו פורטל משרות עשיר עבור הסטודנטים שלנו. באמצעותו אתם מקבלים יתרון משמעותי בשוק העבודה. 

המסלול שלנו בביטוח פנסיוני, פתוח עבור כל מי שרוצה לרכוש השכלה בתחום, לקראת עבודה כסוכן ביטוח שכיר או עצמאי בעתיד. כמו כן יש לנו מסלולים נוספים בייעוץ פנסיוני ובשיווק פנסיוני. בכל אחד מהמסלולים, אפשרויות הפרנסה הם בהתאם לתחום הנלמד. היועצים תפקידם לייעץ באופן אובייקטיבי ללקוחות, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח והסוכנים מעניקים את המטרייה הביטוחית והפיננסית הרחבה ביותר עבור הלקוחות. סוכן ביטוח פנסיוני שיודע את העבודה יציג בפני הלקוח את כל האפשרויות הביטוחיות המוצעות לו וייעץ לגבי האלטרנטיבה המומלצת עבורו בהתאם לכל הפרטים הפיננסיים.

מעוניינים לדעת איזה מסלול מתאים במיוחד עבורכם? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן