לימוד סוכן ביטוח תנאי קבלה

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי במכללת אורין שפלטר, מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הלימודים מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה עבור סוכני ביטוח תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, יסודות הביטוח, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ושני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהתחומים.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח במסגרת החברות והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. כמו כן, תמיד תוכלו להתפתח בתחום ולעבוד כסוכנים עצמאים. בתחום הפנסיוני עומדת לפניכם האופציה לעבוד כיועצים או משווקים פנסיוניים. לימודי ביטוח אלמנטרי במכללה מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי והם מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור את כל המבחנים בהצלחה יתרה. מכללת אורין שפלטר משיקה את מסלול הלימודים המקיף ביותר בתחום הביטוח, עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים.

לימוד סוכן ביטוח תנאי קבלה
כמה זמן נמשכים לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי?

לימודי ביטוח פנסיוני בצפון נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. הלימודים כוללים גם סטאז' של חצי שנה אותו ניתן להתחיל ישירות לאחר סיום ארבעת הקורסים במקצועות היסוד. הלימודים במכללת אורין שפלטר מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן על ידי מרצים מעולים שבאים מן השטח. כמו כן, אנחנו מתמקדים בלימוד פרקטי המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום. לאחר סיום ההכשרה המעשית והמבחנים, פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות הצעות מדי יום ביומו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מסלול משולב

במסגרת ההכשרה של סוכני ביטוח אלמנטרי ופנסיוני, אתם נדרשים לעבור את אותם ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, מה שמאפשר לכם בעתיד לשלב בין שני התחומים. בתוספת של שני קורסים בלבד וסטאז' נוסף, תוכלו להוציא תעודת סוכן ביטוח כפול!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן