לימוד סוכן ביטוח

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעשות שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף למבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, סטודנטים שרוצים לעבור את ההסמכה צריכים לעשות סטאז' של חצי שנה. 

לימוד סוכן ביטוח

בתחום הפנסיוני ישנם שלושה מסלולי הכשרה, ייעוץ פנסיוני, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות בנוגע לפוליסות הביטוח הפנסיוני. הם עובדים ביחד עם הלקוח בשביל לספק עבורו תמונה שלמה של כל הביטוחים שברשותו. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח במסגרת בתי השקעות או מוסד פיננסי מתאים. הסוכנים מספקים שירות ביטוחי כולל עבור הלקוחות והם עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר בתי השקעות וחברות ביטוח. 

בתחום הביטוח האלמנטרי המסלול המרכזי הוא לימודי סוכן ביטוח. הלימודים מכשירים אתכם לתת שירות כולל בכל הביטוחים הכלולים בביטוח האלמנטרי, ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. במסגרת ההכשרה תוכלו כמובן להתמחות בסוג הביטוחים המתאים ביותר עבור היכולות שלכם. 

מסלול לימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי

מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך קורס יסודות הביטוח נקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור בהצלחה יתרה את המבחנים. 

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם טובי המרצים, מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע שבאים מן השטח. הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. בהתאם לכך, בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים ביותר עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן