ללמוד ייעוץ משכנתאות

מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות? אנחנו מזמינים אתכם לקורס שלנו במכללת אורין שפלטר. בארבעה חודשים בלבד, תוכלו לרכוש מקצוע לחיים ולעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. יועצי משכנתאות עובדים עם אלפי לקוחות מדי שנה. היועצים עוזרים ללקוחות לנהל את הבקשות מול הבנקים, לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים ולהשיג את התנאים האידיאליים עבור העסקה.

הלוואת משכנתא היא אחת ההחלטות הכלכליות החשובות ביותר שאדם מקבל בחייו. לכן, לווים רבים הניגשים לחתום על ההלוואה, פונים ליועצי משכנתאות מקצועיים לפני קבלת כל החלטה. יועצי משכנתאות שעובדים בחברת ייעוץ ייעודית או בכל מסגרת אחרת מאפשרים ללקוח להבין לעומק את כל האופציות העומדות לפניו ולקבל החלטה מושכלת בעניין. מדובר במקצוע מתגמל מאוד מבחינה כלכלית שמאפשר לכם לשלב בין עבודה פיננסית לעבודה אישית עם לקוחות.

תנאי קבלה עבוד לימודי יועץ משכנתאות

לימודי יועץ משכנתאות בצפון מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי לצורך הקבלה לקורס או בכל תנאי אחר. הלימודים מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניינים לעבוד בתחום. לימודי יועץ משכנתאות מתאימים גם עבור עצמאים בתחום הפנסיוני והפיננסי, המעוניינים להוסיף עוד נדבך חשוב לעסק הפרטי. ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לפנות ללקוחות ישנים ולהוסיף לקוחות חדשים לבית העסק.

קורס יועץ משכנתאות מומלץ מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש. במהלך הלימודים תרכשו את כל הידע המתאים בשביל לעבוד בתחום. מכללת אורין שפלטר שמה דגש מיוחד על לימודים פרקטיים המכינים אתכם בצורה מלאה לעבודה עם לקוחות בתחום.

ללמוד ייעוץ משכנתאות
מה לומדים בקורס ייעוץ משכנתאות?

במהלך קורס ייעוץ משכנתאות נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק המשכנתאות, ונלמד איך לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות. בהתאם לכך, נתנסה בכל החישובים המתאימים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, נלמד על כל הקריטריונים לקבלת אשראי ועל התנהלות מול הבנקים. המטרה שלנו היא להעניק לכם ידע תיאורטי מקיף ככל האפשר שישרת אתכם הלכה למעשה בהתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה.

מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן