ללמוד על משכנתא

רוצים ללמוד על מסלולי המשכנתא השונים הנמצאים כיום בשוק ועל חישוב הריביות ובניית תמהיל המשכנתא מתאים? הלימודים בתחום הם לימודי הכשרה מעשית עבור יועצי משכנתאות. אבל, הם מתאימים עבור כל אחד מכם המעוניין להבין כיצד הדברים עובדים, לצורך קניית נכס פרטי או ייעוץ לאחרים.

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנהל את הבקשה מול הבנקים, ובונים ביחד אתם את תמהיל המשכנתא המתאים. בהתאם לכך, הם נדרשים לידע רב בנוגע לכל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. היועצים חייבים לדעת איך להתאים את המשכנתא לכלכלת המשפחה, ולוודא שהלקוחות לוקחים על עצמם התחייבות שהם יכולים לעמוד בה.

במהלך לימודי ייעוץ משכנתאות תרכשו כלים לסייע למשפחות ולזוגות צעירים להגשים את החלום לקניית דירה. המטרה של הייעוץ היא להקטין את התשלומים החודשיים, לקצר את תקופת ההלוואה ולחסוך עד מאות אלפי שקלים בחוב המשכנתא. כל זאת כמובן בהתאם לתחשיב מדויק של ההוצאות וההכנסות ויכולת ההחזר החודשית של הלקוח.

ללמוד על משכנתא

מה לומדים בקורס ייעוץ משכנתאות?

במהלך קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, נתנסה בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. הקורס נפרש על פני חמישה עשר מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, והוא כולל סקירה מקיפה של כל המסלולים, כולל קריטריונים לקבלת אשראי. במהלך הקורס נלמד גם על כלכלת המשפחה ועל התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים. בנוסף לכך, תוך כדי הלימודים תתלוו ליועץ משכנתאות בכיר במהלך פגישה באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, יועצי משכנתאות ואנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני עם ניסיון שמגיע מן השטח.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על המסלול שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את סילבוס הקורס המלא? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן