למה ללמוד ייעוץ משכנתאות?

בקרה ייעוץ משכנתאות

ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים בתחום מתאימים עבור אנשים בלי רקע קודם שמעוניינים לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית. בנוסף לכך ייעוץ משכנתאות מתאים עבור אנשי מקצוע בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. 

במהלך הקורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, הסטודנטים לומדים על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ומקבלים את כל הכלים הדרושים לחישוב תמהיל משכנתא מתאים לטובת הלקוח. בנוסף לכך מסלול הלימודים כולל פגישה מעשית באחד הבנקים עם יועץ משכנתאות בכיר. לאחר הלימודים תוכלו בקלות להשתלב באחת החברות המובילות ביותר בשוק. 

ייעוץ משכנתאות בלתי תלוי

לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשר לכם לעבוד בתחום כיועצים מקצועיים במסגרת חברה פרטית או כעצמאים או לעבוד במסגרת הבנקים. יועצים בלתי תלויים נותנים שירות אובייקטיבי ללקוח. הבנקים יש להם אינטרס להרוויח על העסקה והיועצים שלהם אמנם נותן שירות מעולה, אבל הם מחויבים לאינטרס של הבנק. בניגוד לכך, יועצים עצמאיים או יועצים שעובדים בחברה פרטית אינם מחויבים לאינטרסים של הבנקים וטובת הלקוח בלבד עומדת לנגד עיניהם. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו ועל תנאי הקבלה? רוצים לקבל את הסילבוס המלא ולהירשם כבר לסמסטר הבא? אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. היועצים שלנו יעברו אתכם על תוכנית הלימודים, ויעזרו לכם לתכנן בצורה נכונה את תהליך ההרשמה. הקורסים שלנו מתקיימים במתכונת מקוונת או פרונטלית בהתאם לדרישות שלכם. במהלך הפגישה נעבור אתכם על הדגשים המיוחדים של קורסים מקוונים או פרונטליים, ונבחר ביחד אתכם את המתכונת המתאימה עבורכם.

דילוג לתוכן