למה צריך ביטוח בריאות פרטי

ביטוחי בריאות הם מוצרים חשובים מאוד וגם מורכבים מאוד. כמו בכל ביטוח, אנחנו מרגישים בעיקר את העלות ולא את התועלת, ולמעשה מקווים שבכלל לא תהיה לנו תועלת כי נהיה בריאים ולא נזדקק לכיסוי – אבל מצד שני גם מודעים היטב לכך שבמקרים רבים מערכת הבריאות הציבורית בישראל לא תספק לנו את השירות הדרוש, ולכן, כדי לא לשלם סכומים גבוהים מאוד במצבי מחלה, וכדי שלא נצטרך להתפשר על איכות הטיפול, כדאי להצטייד בביטוח בריאות.

המלצה חשובה נוספת היא ביטוח בריאות פרטי. כל אזרחי ישראל מכוסים במידה מסוימת במסגרת חוק ביטוח בריאות ממלכתי ובנוסף חלק גדול מאיתנו משלמים מדי חודש על שב"ן (שירותי בריאות נוספים: מכבי כסף/זהב, כללית פלטינום/מושלם, מאוחדת עדיף/שיא, לאומית כסף/זהב). למרות זאת הכיסוי עדיין אינו מושלם וכמעט תמיד כדאי להוסיף עוד רובד של ביטוח פרטי. איפה הכי כדאי לקבל הצעת מחיר ביטוח דירה? והאם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני?

המרכיב הבולט ביותר שלא זוכה למענה במסגרת קופות החולים הוא ביטוח מחלות קשות. הכיסוי של השב"ן יכול אולי לעזור לנו להגיע לרופאים טובים ולקבל הנחות על התרופות החיוניות, אבל מי שלוקה במחלה חמורה זקוק גם לסיוע כספי. ליתר דיוק כדאי לדעת שבמהלך ההתמודדות עם האתגר הלא פשוט שמציבה מחלה קשה לא יהיו בעיות כלכליות שיקשו עוד יותר ושלא לצורך על החיים – וביטוח מחלות קשות שמעניק סכום כסף גדול, מיד כשמתגלה המחלה, הוא בדיוק הכיסוי המתאים.

בנוסף כולל ביטוח בריאות פרטי כיסויים חשובים למקרים שבהם תרצו לבחור מנתח, תצטרכו לעבור טיפול מורכב בחו"ל, תבקשו לעבור בדיקות דימות מתקדמות ועוד. חשוב להתייעץ עם איש מקצוע ותיק ואמין כדי לא לשלם פרמיות מיותרות על כיסויים כפולים במסגרת השב"ן והביטוח הפרטי. הסוכנים של גבהים מתמחים בתחום הבריאות וישמחו לעזור לכם להגיע לכיסוי האופטימלי במינימום מחיר.

דילוג לתוכן