למה צריך סוכן פנסיה

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עוברים קורס הכשרה לסוכן ביטוח לימודים בצפון מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההסמכה שלהם כוללת מעבר של שישה מבחנים וסטאז' של חצי שנה. הם נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. הסוכנים הם החוט המקשר בין חברת הביטוח לבין המבוטח הפוטנציאלי. סוכני ביטוח מתאימים את הפוליסות במיוחד עבור המבוטחים, ורוכשים אותם עבורם.

בתהליך הייעוץ הסוכן עובר עם הלקוח על כל הפוליסות שברשותו כעת, ובודק האם הם רלוונטיות עבורו. המטרה של סוכני הביטוח היא להתאים את הכיסוי הטוב ביותר עבור הלקוחות שלהם. בהתאם לכך, הסוכנים יכולים לחסוך ללקוחות תשלומים מיותרים על ביטוחים שהם אינם צריכים, ולאפשר להם לרכוש ביטוחים משתלמים עבורם ועבור בני המשפחה.

סוכני ביטוח הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה. זהו אחד המקצועות הרווחיים ביותר עם אפשרויות קידום רבות. ניתן להתחיל את העבודה בחברות הביטוח הגדולות ולהתקדם לעבודה כעצמאים. העבודה כעצמאים מאפשרת לכם לרכוש קהל לקוחות נאמן לאורך השנים, ולהגדיל את ההכנסה מדי שנה. מבחינת השכר של סוכני ביטוח בעלי עסק פרטי, השמים הם הגבול.

מעוניינים לעבור את כל המבחנים הנדרשים בהצלחה ולעבוד כסוכני ביטוח? במכללה שלנו יש לנו מסלול לימודים מיוחד המכין אתכם בצורה מלאה למבחנים. בנוסף לכך, לאחר סיום ההכשרה אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

למה צריך סוכן ביטוח?
לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, מספקים עבורכם את ההכנה הטובה ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו המכללה עם שעות הלימוד הרבות ביותר, ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הפנסיוני והפיננסי.

מעוניינים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן