למידה היברידית מהי

למידה היברידית משלבת בין שני סוגים של הוראה, פרונטלית ודיגיטלית. מערך הלימודים ההיברידי כולל שיעורים פרונטליים לצד מערך מקוון.

הלימודים המקוונים כוללים שיעורים אונליין וניהול של כל מערך הלמידה, באמצעות פלטפורמת ניהול למידה מתקדמת. המערך הדיגיטלי מאפשר למכללה לעקוב אחר התקדמות הסטודנטים ולהציע להם שפע של תרגולים וסימולציות, הפתוחים לרשותכם בכל עת. הלימוד המקוון והפרונטלי המשתלבים יחדיו מאפשרים לסטודנטים ליהנות מהיתרונות של כל אחת מצורות לימוד ביטוח פנסיוני.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מקצועיות רבות באמצעות למידה היברידית, תוך שימוש במערכת לניהול למידה עם התאמה מושלמת לקורסים בעברית.

למידה היברידית מהי
עקרונות הלמידה ההיברידית

למידה היברידית, אינה בנויה על העברת חומר לימוד ביטוח אלמנטרי פרונטלי למקוון באופן ישיר. כל החומרים הפרונטליים מתורגמים לפורמט דיגיטלי, במסגרת כל ההתאמות הנדרשות. התוכן הדיגיטלי לא רק משלים את התוכן הפרונטלי אלא מהווה חלופה של ממש עבורו! בהתאם לכך לא מדובר בשיטת למידה מעורבת, פרונטלית עם הרחבה דיגיטלית, אלא במהפכה של ממש בדרך הלימוד כיום במכללות ובאוניברסיטאות רבות ברחבי הארץ.

לימודים מקוונים ופרונטליים במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות רבים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. זאת כמובן בנוסף ללמידה היברידית שהופכת להיות משמעותית ביותר במערך הלימודים אצלנו במכללה. בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, לדוגמא, תוכלו ללמוד את כל מסלול הלימודים באופן מקוון או פרונטלי. אנחנו מציעים לסטודנטים אפשרות מלאה ללמידה פרונטלית של כל קורסי ההכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, בנוסף לאפשרות המקוונת. הסטודנט בוחר בכל קורס נתון את מסגרת הלימודים המתאימה עבורו.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על הלימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן