לשכת יועצים פנסיונים

לשכת היועצים הפנסיוניים הוקמה רשמית בנובמבר 2012. המטרה הרשמית של הלשכה היא לאגד את כל היועצים הפנסיוניים שעובדים כעצמאים תחת קורת גג אחת. הלשכה דוגלת בייעוץ אובייקטיבי ללא תלות במוסד פיננסי, חברות ביטוח וסוכנויות או כל ספק של מוצרי חיסכון פנסיוניים. כל היועצים הרשומים בלשכה מחוייבים לשירות למען הלקוח ללא זיקה למוצר ספציפי. היועצים מתחייבים לא לקבל עמלת הפצה על מוצרי החסכון. התשלום עבור השירות שלהם יינתן על ידי הלקוח בלבד. 

לשכת יועצים פנסיונים

הלשכה עובדת מול המפקח על הביטוח במשרד האוצר ומנסה להביא לשינוי חוקתי. הפיכת תחום הייעוץ הפנסיוני האובייקטיבי לתחום בפני עצמו, בנבדל משירותי ייעוץ הכרוכים בעמלות. כל החברים בלשכת היועצים הפנסיוניים, הם סוכני ביטוח מורשים שעברו הכשרה בתחום. לצורך הכשרה כיועצים במסגרת הביטוח הפנסיוני, צריך לעבור את כל המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. 

הכשרה כיועצים פנסיוניים, תנאי קבלה ותוכנית לימודים

מסלול הלימודים שלנו שכולל קורס יסודות הביטוח, כולל הכנה לכל המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך תצטרכו לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל סטאז' של חצי שנה. 

המסלול לימודי ייעוץ פנסיוני מתקיים ללא תנאי קבלה. ההכשרה שלנו כוללת הכנה למבחנים ולעבודה בתחום. בהתאם לכך, אנחנו מתמקדים בלימוד אינטראקטיבי שמכין אתכם לפתרון של בעיות קונקרטיות במהלך העבודה. המטרה שלנו היא לתת לסטודנטים שלנו סט כלים מעודכן בשביל להתמודד עם כל סיטואציה עם לקוחות. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו? אתם מוזמנים לפנות אלינו אל יועצי המכללה.

דילוג לתוכן