לשכת יועצי משכנתאות

לימודי ייעוץ משכנתאות הפכו לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר אצלנו במכללה. בניגוד ללימוד מקצועיים אחרים אין עדיין רגולציה בתחום. אבל לשכת יועצי משכנתאות מאפשרת לכם להצטרף לקבוצה גדולה של יועצים שעברו הסמכה. 

התאחדות יועצי המשכנתאות דורשת מבחני קבלה מהיועצים לפני ההצטרפות אליהם. אחת המטרות שלהם היא לפעול למען רגולציה בתחום המשכנתאות. המטרה היא להפוך את המקצוע לתחום עם הסמכה מטעם המדינה. 

לשכת יועצי משכנתאות

בשביל לרכוש השכלה מקצועית ולעבוד בתחום, מכללות רבות ברחבי הארץ מציעות תוכניות לימודי ייעוץ משכנתאות. מכללת אורין שפלטר משיקה כבר שנים רבות תוכנית לימודים מסודרת המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם לעבור את בחינת ההסמכה הנדרשת מטעם התאחדות יועצי המשכנתאות, ומכינים אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות. 

ייעוץ משכנתאות, הכנה מעשית לעבודה עם לקוחות

במהלך הקורס ייעוץ משכנתאות נתנסה בעבודה עם מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות ונתלווה לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים. המטרה שלנו היא להקנות לכם ידע מקיף ועדכני בכל הרבדים של המקצוע. בהתאם לכך תוכנית הלימודים העשירה שלנו כוללת לימוד של כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ושל כל ההיבטים המשפטיים הקשורים להלוואות לצורך קניית דירה. במהלך הקורס השקעות נעבור על כל תחום המיסוי ונלמד גם על עולם הנדל"ן. הידע המקצועי שתרכשו אצלנו יעזור לכם למצוא עבודה בתחום במהירות האפשרית, להשתלב באחת מהחברות המובילות בשוק או לפתוח עסק עצמאי. 

המטרה של הלימודים אצלנו היא תמיד מעשית. בהתאם לכך אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח. אצלנו אנחנו לא מאבדים זמן יקר על לימוד תיאורטי שלא ישרת אתכם במהלך העבודה. במידה ואתם מעוניינים לקבל את  הסילבוס המלא של הקורס ועוד פרטים נוספים על ההרשמה, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

דילוג לתוכן