מבחן יועצי משכנתאות

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל את התנאים הטובים ביותר מהבנקים. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל ההכנסות וההוצאות של המשפחה, ומתכננים עם הלווים את הבקשה עבור הבנקים. היועצים יודעים איך לפנות אל הבנק ואיך לנסח את הבקשות בצורה נכונה בהתאם לכל הדרישות. לכן, הגשת בקשה למשכנתא עם יועצים מקצועיים, מעלה משמעותית את הסיכוי של הלקוחות לקבל את ההלוואה הנדרשת עבורם.

היועצים עובדים למען הלקוחות והם בונים תמהיל משכנתא מתאים לצרכי כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, הם בודקים שהלקוחות אכן יכולים לעמוד בהחזר החודשי, ומלווים אותם לכל אורך התהליך. כיום, אין הכשרה מטעם המדינה ליועצי משכנתאות. לכן, כל אחד בעצם יכול להכריז על עצמו כמומחה לתחום. אבל בפועל, רק יועצים שלמדו במקום מוסמך וקיבלו תעודה מטעם מכללה מוכרת, התקבלו בזרועות פתוחות לעבודה. היועצים עובדים במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או כעצמאים.

הלימודים אצלנו במכללת אורין שפלטר, מעניקים לכם תעודת סיום קורס משכנתאות אונליין ומכינים אתכם בצורה מלאה למעגל העבודה. לאחר סיום הלימודים, אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, יש לנו שירות עבור בוגרי הקורס, עזרה בחיפוש עבודה. אנחנו מתגאים בכך שהרוב המכריע של הבוגרים שלנו, אכן עובדים בתחום אותו הם למדו.

מבחן יועצי משכנתאות

יתרונות מרכזיים ללימודים במכללת אורין שפלטר

הלימודים במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום הפיננסי ובתחום המשכנתאות, ומקנים לכם ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, אתם עוברים מעין התמחות עם יועצים בכירים ומתלווים אליהם לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס שלנו? רוצים לדעת כמה עולה קורס ייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן