מבחן ייעוץ משכנתאות

יועצי משכנתאות אינם נדרשים לעבור הסמכה מטעם המדינה. לצורך ההכשרה בתחום, אין צורך במבחנים מטעם הרשות לניירות ומשרד האוצר כמו בתחומים אחרים כגון שוק ההון וביטוח. מבחני ההסמכה הם מבחנים פנימיים של המכללות השונות ברחבי הארץ, המקנים לכם תעודת סיום קורס, שתאפשר לכם להשתלב במהרה במעגל התעסוקה. הלימודים בתחום נמשכים כמה חודשים בלבד, והם כוללים הכשרה מקיפה לעבודה עם לקוחות, ולימוד מעמיק של כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בסיום לימודי ייעוץ משכנתאות תוכלו לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים ובהמשך הדרך לעבוד כעצמאים.

יועצי משכנתאות עוזרים לעשרות אלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום לקניית דירה. היועצים עוזרים ללקוחות באחד הרגעים החשובים ביותר במהלך החיים. הם מנסחים עבורם את הבקשה לבנקים ובונים את תמהיל המשכנתא המתאים, ומספקים ייעוץ ושירות אישי לאורך כל הדרך. לימודים יועץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, ובסיומם תוכלו לעבוד באחד התחומים המעניינים והמבוקשים ביותר בארץ.

מבחן הסמכה יועצי משכנתאותלימודים והכשרה בייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות, במתכונת פרונטלית או דיגיטלית. קורס משכנתאות אונליין שלנו מקנה לכם ידע מעמיק בתחום והוא בנוי משלושה חלקים. בחלקו הראשון נדון בכל המושגים הנדרשים לעבודה כיועצי משכנתאות, בחלקו השני של הקורס נתמקד בכל המסלולים הנמצאים כיום בשוק, ונקנה לכם ידע מקיף בנוגע לכל מסלול ומסלול והשילובים השונים ביניהם. בחלק השלישי נעבור מתיאוריה לפרקטיקה ונלמד איך אנחנו מיישמים את כל מה שלמדנו הלכה למעשה. בהתאם לכך, תתנסו בכל החישובים הנדרשים ותתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים.

מעוניינים לקבל פירוט מדויק של כל הנושאים הנלמדים במהלך הקורס? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן