מבחן לשכת יועצי המשכנתאות

אנשים רבים שואלים האם קיים מבחן לשכת יועצי משכנתאות. התשובה היא לא. יחד עם זאת, על מנת לעבוד בתור יועץ משכנתאות, חשוב לקבל הכשרה נאותה בתחום. נכון להיום, לא קיימת רגולציה בתחום בישראל, ועם זאת, מדובר במקצוע מהמבוקשים ביותר בשוק העבודה של ימינו. כידוע, לקיחת משכנתא היא החלטה פיננסית מכרעת בחייה של כל משפחה.

בשנים האחרונות קיימת עלייה חדה מבחינת הביקוש ליועצי משכנתאות. יש לכך כמה סיבות עיקריות. הסיבה העיקרית קשורה לפן המקצועי, היות ויועץ משכנתא מקצועי מספק את כל הידע המקצועי הנדרש בנוגע לתהליך לקיחת ההלוואה. בתור איש מקצוע, הוא מכיר לעומק את כל המונחים הפיננסיים, את המסלולים השונים של המשכנתא, את הסוגיות המשפטיות ואת האופציות הזמינות.

מבחן לשכת יועצי המשכנתאות
מעוניינים ללמוד ייעוץ משכנתאות?

מכללת אורין שפלטר, המכללה הגדולה ביותר בארץ בתחום ההשכלה הפיננסית, מציעה כבר שנים רבות קורס יועץ משכנתאות מומלץ, ייעודי מקצועי ומקיף בייעוץ משכנתאות. כיום, קיימים 32 מסלולי משכנתא שונים. לשם בניית תמהיל משכנתא אופטימלי, יש לקחת בחשבון פרמטרים רלוונטיים רבים. כל מסלול הינו בעל משמעות פיננסית, אותה חשוב להבין. זו בדיוק הסיבה מדוע חשוב ביותר להיוועץ ביועץ משכנתאות.

הקורס המוצע על ידי המכללה מכין אתכם באופן היעיל ביותר, כך שכבר בתום השלמת הקורס ועמידה בבחינות, ניתן ליישם את הידע שנצבר בעבודה בשטח מול לקוחות.

אצלנו תקבלו הכשרה מקיפה ומקצועית

הבוגרים של מכללת אורין שפלטר זוכים לקבל סט כלים פרקטי ועדכני לעבודה עם לקוחות בתחום המשכנתאות. במסגרת ההכשרה המשתתפים לומדים את כל מה שנדרש לדעת בנושא זה, לרבות הכנה של תמהיל משכנתא מתאים, שימוש נכון במחשבון משכנתא, הבנת סוגיות משפטיות ודרכי התמודדות מול הבנקים.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? התקשרו אלינו עוד היום על מנת לשוחח עם יועצי הלימודים שלנו.

דילוג לתוכן