מבחנים בהנהלת חשבונות סוג 1

הנושא של ניהול ספרי חשבונות בתוך עסק הוא קשה, מורכב, יש לו הרבה מאוד משקל והוא גוזל הרבה מאוד זמן, לבטח למי שלא בקיא בפרטים. הנהלת חשבונות חייבת להתכתב עם החוק וגם עם הצרכים של החברה, ולרוב מדובר באגף הנחוץ ביותר בחברה. למעשה, אף חברה לא יכולה להתקיים בלי זרוע של ניהול חשבונות. הצורך הוא גדול וקיים בכל מקום ולכן הביקוש הוא עצום. הרבה אנשים הולכים ללמוד ניהול חשבונות וכלכלה, ואלו שמצליחים מקבלים תפקידים רווחיים מאוד ובעלי חשיבות עליונה.

חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת
הנושא של לימודי כלכלה הוא כזה שכולל הרבה מאוד אלמנטים ומשלב, כאמור, בין הרבה מאוד נושאים ותתי נושאים. הלימודים הם אינם קלים, אם כי חשוב להכיר את האופציה של לימודים מקצועיים. לימודים מקצועיים הם נוחים וממוקדים יותר ומאפשרים להרבה מאוד אנשים שלא נכנסים לתנאי הסף של האקדמיה, או כאלו שלא רוצים לבזבז שנים רבות על לימודי תיאוריה, ללמוד בצורה שנוחה להם. המכללה הטובה והאיכותית ביותר בישראל בתחום של כלכלה היא ללא ספק מכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלולי לימודים מקוצרים ופרקטיים בנושאים כמו חשבונאות, משכנתאות, ביטוחים ועוד. אם אתם רוצים מתעניינים בלימודי מקצוע מבוקש, צרו איתנו קשר להכוונה אודות מסלולי הלימוד שלנו.

לקבל את הבסיס

בגלל שהביקוש בתחום של הנהלת חשבונות הוא כל כך גדול, יש צורך לסנן ולכן יש מבחנים בשלבים שונים בתואר. המבחן הסופי הוא כמובן מבחן הלשכה של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, אך בתווך יש גם מבחנים בהנהלת חשבונות סוג 1 שהוא הסוג הבסיסי ביותר עבור הנבחנים. יש מספר סוגים של מבחנים, כאשר סוג 1 מאפשר לאנשים להבין את הרמה שלהם והאם הם יכולים להמשיך הלאה לרמות גבוהות יותר. בסופו של דבר, הסיכוי להצליח במכללה כמו אורין שפלטר הוא גדול, שכן המכללה נותנת להם את כל הכלים להגיע מוכנים למבחנים ולעבודה.

דילוג לתוכן