ביטוח רכוש

העבודה הקשה של אנשים רבים מתבטאת לרוב בקניית רכוש. אנשים צריכים ורוצים רכוש מכל הסוגים וממלאים את הבית במגוון רחב של מוצרים – החל ממוצרי חובה כמו מיטות, שולחנות וכסאות ועד מוצרים שנחשבים פריווילגיות כמו קונסולות משחק וטאבלטים. עם זאת, על דבר אחד אין ויכוח – צריך להגן על המוצרים הללו, שנקנו לאחר עבודה קשה ומאומצת. יוקר המחייה בישראל הוא גדול ויש משמעות גדולה לכל מוצר שרוכשים. לכן, רכישת ביטוח רכוש היא חשובה עבור כל אחד מאיתנו, בין אם מדובר במוצרים שנמצאים בבית או בעסק. לימודי ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר עוזרים לכם לגשת לבחינות להוצאת רשיון סוכן בקלות. 
שכר סוכן ביטוח אלמנטרי

ביטוח רכוש מגן על אנשים מפני כל רעה שעלולה לקרות לרכוש שלנו בבית או בעסק, והסיכון הוא גדול יותר ממה שנהוג לחשוב. הסטטיסטיקה לגבי תאונות ביתיות ומבניות ממשיכה לעלות מדי שנה, וסכנת הפריצה והגניבות גם היא הופכת למכת מדינה. ביטוח רכוש למעשה מגן על המבוטח מפני מגוון רחב של תאונות ותקלות כמו שריפה, גניבה, פריצות וגניבות ועוד. כמובן שישנם סוגים שונים של פוליסות וכל מבוטח יכול לבחור את הפוליסה המתאימה לו בהתאם לסיכונים שהוא מרגיש שקיימים וכמובן היכולות הכלכליות שלו. אף אחד לא רוצה להוציא סכומי כסף גדולים מדי, וכל ביטוח למעשה צריך להיות משוקלל בהתאם לעלות מול תועלת. ביטוח רכוש, הוא רחד מהקורסי גמר במסלול לרישיון סוכן ביטוח אלמנטרי

למצוא את דרך המלך

כל חברת ביטוח מציעה סוגים רבים של ביטוחי רכוש, והמטרה היא למצוא את דרך המלך מול הסוכנים. כלומר, להגיע למצב בו התשלום החודשי הוא נמוך יחסית, והביטוח עצמו מכסה מפני הסכנות הגדולות ביותר שעומדות בפני הבית או העסק, לפי המיקום שלו, תחום העיסוק שלו, והסכנות הנפוצות ביותר באזור. אנשים עובדים קשה מאוד עבור הרכוש שלהם, ויש בכל בית הרבה יותר רכוש ממה שאתם חושבים, ולכן יש להגן עליו בצורה אבסולוטית עם ביטוח מתאים.

דילוג לתוכן