מה ההבדל בין יועץ פנסיוני לסוכן פנסיוני?

יועצים וסוכני ביטוח פנסיוניים, עוברים את אותה הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הם נדרשים לעשות שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך הם נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה.

אז מה מה באמת ההבדל בין יועצים לסוכני ביטוח פנסיוניים? היועצים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ומספקים שירותי ייעוץ אובייקטיבי ללקוח בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם. לכן, מי שמעוניין לעבוד בתחום צריך לעשות סטאז' מתאים שמכין אותו לעבודה במסגרת הבנקים או בכל מקום אחר שנותן שירות בתחום. סוכני הביטוח עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים, מול מספר חברות וסוכנויות ביטוח. סוכני הביטוח מציעים ללקוחות את הפוליסות המתאימות עבורם ובסיום העסקה רוכשים אותם עבור הלקוח. תחום נוסף שבו תוכלו לעבוד הוא שיווק פנסיוני הדורש גם הוא את אותה הכשרה תיאורטית וסטאז' מתאים בתחום של חצי שנה. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרים פנסיוניים ללקוחות.

מה ההבדל בין יועץ פנסיוני לסוכן פנסיוני

איפה לומדים ביטוח פנסיוני?

לימודי ביטוח פנסיוני מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה למבחנים. במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימוד מלא הכולל עזרה בסיום ההכשרה במציאת עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו שמתעדכן בכל יום ובו מתפרסמות מודעות עבודה מהחברות והסוכנויות המובילות בארץ.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר

בנוסף למסלול הפנסיוני אנחנו מלמדים את כל קורסים מומלצים לעבודה הנדרשים עבור ביטוח אלמנטרי, וקורסים המכשירים אתכם לעבודה כרפרנטים או כחתמי ביטוח. הקורסים עבור רפרנטים או חתמים הם קורסים מקצועיים של כמה חודשים בלבד, המקנים לכם את כל הכלים הנדרשים להשתלבות מהירה במעגל התעסוקה.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן