מה זה אתריום?

אתריום הוא אחד המטבעות הדיגיטליים הפופולריים ביותר והמוכרים ביותר. אתריום הוא המטבע המוכר ביותר לציבור הרחב אחרי ביטקוין. אבל, מדובר במטבע דיגיטלי בעל אפשרויות שונות, בהתאם לפיתוחים האחרונים בתחום.

אתריום ומטבעות דיגיטליים אחרים כגון ביטקוין בנויים על טכנולוגיית בלוקצ'יין וחוזים חכמים. מדובר במהפכה של ממש בדרך שאנחנו מעבירים מידע אחד לשני, ובדרך שבה ניתן לשלם עבור מוצר או סחורה ולבצע העברות כספיות ללא בקרה של הבנקים או מוסדות ממשלתיים.

מעוניינים להכיר לעומק את עולם הקריפטו והמטבעות הדיגיטליים? רוצים לסחור במטבעות דיגיטליים או להתחיל להשתמש בהם לצורך פרטי? אנחנו ממליצים לכם על הקורס החדש והאטרקטיבי שלנו, קורס קריפטו. הקורס שלנו מועבר על ידי אחד המומחים הגדולים ביותר בעולם הקריפטו, איתי רוזנטל, והוא מכיל את כל החומר התיאורטי הנדרש להבנת התחום. מעבר לכך, אנחנו שמים דגש מרכזי על פרקטיקה ומלמדים אתכם הלכה למעשה איך להשקיע במטבעות דיגיטליים.

קורס קריפטו עבור מי זה מתאים?

קורס קריפטו אונליין מתאים עבור משקיעים פרטיים או אנשי מקצוע בתחום ההשקעות המעוניינים להשקיע במטבעות דיגיטליים. כמו כן, הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להבין איך עולם המטבעות הדיגיטליים עובד הלכה למעשה. במהלך הקורס תלמדו איך לבנות תיק השקעות במטבעות דיגיטליים ועל כל האפשרויות העומדות לפניכן בתחום.

מה זה אתריום?
קורס קריפטו, מסלול לימודים ותנאי קבלה

קורס מסחר בקריפטו מתקיים ללא כל תנאי קבלה והוא מועבר במתכונת דיגיטלית. כל השיעורים של הקורס מועברים דרך אתר לימודים מסודר. באתר תמצאו את כל צילומי השיעורים, התרגולים, המשימות והקבצים הרלוונטיים. בסיום כל שלב תדרשו לעבור מבחן מסכם על החומר הנלמד ולאחריו תוכלו לעבור לשלב הבא.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מהלך המסלול המלא שלנו ועל ההרשמה? פנו אלינו עוד היום על יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן