מה זה יועץ משכנתאות?

כאשר זוג צעיר רוצה לקחת משכנתא מהבנק, עליהם להבין לעומק את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, הם צריכים לדעת איך לנסח את הבקשה עבור הבנקים ואיך לבנות תמהיל משכנתא מותאם לכלכלת המשפחה. אדם מן הישוב שאינו איש מקצוע הבקיא בעולם הבנקאות והמשכנתאות, אינו יכול להשיג עבור עצמו את התנאים האידיאליים. לכן, רבים פונים ליועצי משכנתאות שיעשו עבורם את העבודה. היועצים יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק את כל ההכנסות וההוצאות שלהם. כמו כן, הם מבצעים בדיקה מקיפה של כל התוכניות לעתיד של מבקשי המשכנתא, אם מדובר בזוג צעיר צריך לקחת בחשבון את גודל המשפחה העתידית.

כיום אין רגולציה בתחום וכל אדם יכול להכריז על עצמו כיועץ משכנתאות. אבל יש חשיבות גדולה להכשרה מתאימה על ידי מכללה מוכרת בתחום הפיננסים. תעודת סיום קורס ייעוץ משכנתאות און ליין מעידה על כך שהיועצים אכן יודעים איך לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר שניתן. במכללה שלנו, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי בייעוץ משכנתאות. במהלך הקורס תלמדו את כל החומר הנדרש מבחינה תיאורטית ותתנסו בפועל בעבודה בתחום. התעודה שלנו פותחת עבורכם דלתות לעבודה כעצמאים או כשכירים בהתאם לצרכים שלכם.

מה זה יועץ משכנתאות?

לימודים והכשרה במכללת אורין שפלטר

לימודי ייעוץ משכנתאות מאפשרים לכם לרכוש מקצוע מבוקש בזמן קצר יחסית. הקורס מורכב מחמישה עשר מפגשים, ארבע שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תפגשו עם יועצים ותיקים. בנוסף לכך, תתלוו בפועל לפגישה באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו מלמדים אתכם על כל המסלולים הנדרשים ואיך לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. במהלך הקורס נתנסה בחישובים נדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ובדיקת זכאות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים?לבדוק מה מחיר של קורס יועץ משכנתאות. פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן