מה זה סוכן ביטוח פנסיוני

סוכן ביטוח פנסיוני מייעץ ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים ולכל הביטוחים הנדרשים עבורם. לאחר מכן הם רוכשים את המוצרים עבור הלקוח. הסוכנים מספקים ללקוחות מידע מקיף בנוגע לקרנות הפנסיה, ביטוחי המנהלים, קופות גמל וערוצים פנסיוניים נוספים.

סוכני הביטוח הפנסיוניים מאפשרים ללקוחות לנהל את תיק הפנסיה שלהם בצורה מתאימה עבורם ועבור בני המשפחה. הסוכנים דואגים לכך שבשעת הפרישה ממעגל העבודה או במקרה של נכות או מוות, העובד עצמו או קרוביו יזכו לכל התשלומים המגיעים להם במסגרת החוק.

סוכן ביטוח פנסיוני הוא מצרך מבוקש מאוד במעגל העבודה ובכל שנה מצטרפים עשרות ואף מאות סוכנים חדשים לתחום. לצורך העבודה הסוכנים נדרשים לעבור הסמכה מטעם המדינה הכוללת שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים וסטאז' של חצי שנה.

סוכן פנסיוני לימודים והכשרה מעשית

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל הקורסים בביטוח ההכנה הנדרשים עבור הכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים. יש לנו קורסי הכנה מקיפים פרונטליים ודיגיטליים עבור כל המבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, אנחנו מלמדים קורסים מקיפים בשני המבחנים המקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני.

הצוות המקצועי של המכללה כולל את טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו הכשרה מקיפה לעבודה במכללה. לימודים אונליין לוקחים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום כל הקורסים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

מה זה סוכן ביטוח פנסיוני

הרשמה ללימודים במכללה

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. במסגרת פגישת הייעוץ נעבור אתכם על כל הסילבוס ונענה באריכות על כל שאלה שיש לכם בנוגע למסלול הלימודים ואפשרויות התעסוקה בסיום ההכשרה.

דילוג לתוכן