מה זה קריפטו?

קריפטו הוא קיצור של מטבעות קריפטוגרפים, והוא כולל את כל המטבעות הדיגיטליים העושים שימוש בקריפטוגרפיה על מנת לאבטח את המטבעות ללא תלות בבנק מרכזי. מדובר במהפכה של ממש בעולם הפיננסי, הפותחת בפניכם אפשרויות חדשות כמשקיעים. המטבע המוכר ביותר בעולם המטבעות הקריפטוגרפים הוא הביטקוין. אבל, כיום ישנם עשרות אלפי מטבעות בשוק הפועלים בטכניקות שונות, כגון איתריום ומהפכת החוזים החכמים.  מה זה קריפטו?

היתרון הגדול של עולם המטבעות הדיגיטליים הוא היכולת שלהם לעקוף את המערכת הבנקאית ואת חברות האשראי ולאפשר לסוחרים חופש פיננסי. באמצעות קריפטו תוכלו לבצע עסקאות ישירות אחד עם השני. בנוסף ליתרונות הרבים ישנם כמובן סיכונים משמעותיים במסחר ובהשקעה במטבעות דיגיטליים, כגון התנודתיות הרבה של השוק. על מנת לסחור או להשקיע במטבעות קריפטוגרפים, צריך ידע מתאים אותו תוכלו לרכוש בקורס קריפטו במכללה שלנו.  הקורס שלנו מתקיים ללא כל תנאי קבלה והוא מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להבין הלכה למעשה איך הדברים עובדים בפועל.

קורס קריפטו במכללת אורין שפלטר

קורס קריפטו במכללת אורין שפלטר נועד במיוחד עבורכם! משקיעים המעוניינים להשקיע במטבעות דיגיטליים ורוצים להכיר את התחום ולרכוש כלים פרקטיים להשקעות מניבות. הקורס מנגיש עבורכם את עולם המטבעות הדיגיטליים, והוא מתחיל עם מבוא מקיף בתחום. במהלך הקורס תכירו את כל הזדמנויות ההשקעה העומדות בפניכם בקריפטו, על הרגולציה בתחום ועל ניהול סיכונים מתקדם. הקורס שלנו שם דגש מרכזי על הצד הפרקטי של המקצוע. בהתאם לכך, מרצה הקורס איתי רוזנטל הוא אחד המומחים הגדולים ביותר בתחום, מתכנן פיננסי מוסמך, CFP.

איך נרשמים לקורס מסחר בקריפטו?

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של מסלול הלימודים שלנו? רוצים להירשם לקורס מסחר בקריפטו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה, שישמחו לעזור לכם עם תהליך ההרשמה ולענות על כל שאלה שיש לכם בנידון.

דילוג לתוכן