מה זה רפרנט ביטוח?

רפרנט ביטוח אחראי על העבודה המשרדית בחברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ. הרפרנטים מאפשרים לסוכני הביטוח לעשות את העבודה השוטפת שלהם.

הרפרנטים מטפלים בקשרי לקוחות, בניהול של כל הבירוקרטיה המשרדית, טיפול בתביעות ועזרה שוטפת בכל ענייני המשרד.

רפרנט ביטוח מסייע ללקוחות בנושאים שונים ומגוונים. הם מספקים עבורם הסבר על מדיניות הביטוח ומספקים עבורם המלצות על סוגי הביטוח או כל עזרה אחרת הנדרשת בתחום. מדובר בחוליה חשובה ביותר בכל חברת ביטוח ובכל סוכנות המאפשרת את התפקוד התקין של העסק.

מעוניינים לעבוד בתחום? מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס רפרנט פנסיוני מצוין עבור הכשרת רפרנטים בתחום הביטוח הכללי שיעזור לכם להתברג במהרה בעבודה.

מה זה רפרנט ביטוח?
קורס רפרנט ביטוח כללי

קורס רפרנט ביטוח אלמנטרי כללי מתקיים במשך עשרים וארבע מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש, סך הכל תשעים ושש שעות אקדמיות. הקורס מתקיים ללא כל תנאי קבלה מוקדמים. במהלך הקורס תלמדו על כל הנושאים הנדרשים לניהול משרדי ביטוח אלמנטרי. תרכשו ידע על ביטוח רכוש, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח אובדן כושר עבודה ועוד שורה ארוכה של ביטוחים נוספים. במסגרת הלימודים אנחנו שמים דגש מיוחד על הצד הפרקטי של המקצוע ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח.

רפרנט ביטוח אלמנטרי הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. לאחר לימודים קצרים של שישה חודשים בלבד תוכלו להתחיל מיידית בעבודה. לאחר סיום הקורס וכל החובות הנדרשים תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה.

איך נרשמים לקורס רפרנט ביטוח אלמנטרי?

רוצים לקבל פרטים נוספים על הקורס ואת הסילבוס המלא? מעוניינים להירשם לקורס רפרנט ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן