מה חשוב בביטוח בריאות

רכישת ביטוח בריאות מחייבת התעמקות בכל המרכיבים של הפוליסה, ועוד קודם לכן הבנה מדויקת של הצרכים הספציפיים של כל אדם.

סוכני ביטוח אלמנטרי
סוכני ביטוח אלמנטרי

למעשה ישנם שני סוגים של ביטוח בריאות: תוכניות השב"ן של קופות החולים (כללית פלטינום או מושלם, מכבי כסף או זהב וכו') והפוליסות של חברות הביטוח. חלק מהרכיבים של השב"ן מוצעים גם על-ידי חברות הביטוח, אבל ישנם גם כיסויים שרק ביטוח בריאות פרטי מספק ולכן בדרך כלל מומלץ לא לוותר עליו – אבל כן לבדוק בקפידה על מה כדאי לשלם ומה כבר מכוסה למעשה על-ידי השב"ן.

בהקשר זה כדאי לדעת שלפי סקרים שונים ל-75-80% מהישראלים יש שב"ן (שמספק הטבות שונות מעבר לכיסוי הביטוחי – למשל אפשרות לטיפולים משלימים במחיר מופחת מאוד). לשליש מהישראלים יש גם שב"ן וגם ביטוח בריאות פרטי, ובחלק גדול מהמקרים יש כפילויות!

המרכיבים העיקריים של הכיסוי הביטוחי הנחוץ הם:

* מימון ניתוחים (כולל השתלות)

* אפשרות לבחור את נותן השירות (כלומר המנתח)

* החזר עבור רכישת תרופות שאינן בסל הממלכתי

* טיפולים מיוחדים כולל ניתוחים והשתלות בחו"ל

* שירותים אמבולטוריים – ובפרט בדיקות CT, MRI וכו'

* התייעצויות עם מומחים

* ביטוח סיעודי

* ביטוח מחלות קשות – רכיב שלא נכלל בשום שב"ן ויש לו חשיבות רבה מאוד. כיסוי זה מעניק למי שחלה במחלה שמוגדרת קשה, מתוך רשימת מחלות שכלולה בפוליסה, סכום כסף חד-פעמי גבוה (בהתאם לבחירתו). הסכום מסייע לעבור את תקופת הטיפולים ואת ההתמודדות המורכבת בלי חששות כלכליים. זה הזמן לעשות ביטוח בריאות פרטי. והאם יש קשר לחיסכון פנסיוני?

הבנת המהות של כל כיסוי וכיסוי, מניעת כפל ביטוחים, בחירת סוג הפוליסה האופטימלי ומציאת חברת הביטוח שמספקת את השירות הטוב ביותר בתחום הספציפי של הבריאות מחייבות ניסיון ובקיאות. מוזמנים להיעזר בסוכני הביטוח המיומנים של גבהים. אנשי המקצוע שלנו מצטיינים במתן מידע מפורט והסברים ברורים לגבי היתרונות והחסרונות של כל חלופה, כך שתדעו בדיוק מה חשוב בביטוח בריאות עבורכם ותשלמו את המינימום ההכרחי עבור הכיסוי המלא עבורכם.

 

דילוג לתוכן