מה כדאי לי ללמוד

שאלתם את עצמכם פעם מה כדאי לי ללמוד? התשובה כמובן תלויה בפקטורים רבים לרבות, גיל, משיכה לתחום עניין מסוים, מצב כלכלי, שאיפות עתידיות ועוד. לא מעט אנשים מחליטים גם לפצוח בקריירה שנייה לאחר שרכשו מקצוע בשנות העשרים לחייהם. עבור חלק מהם מדובר בשינוי כיוון מקצועי, ורבים מחליטים להיחשף לתחום חדש לגמרי או לשדרג את מעמדם על מנת להתקדם בקריירה.

קיימים גם אנשים שלא הספיקו עוד ללמוד באקדמיה או שנשרו במהלך הסיבוב הראשון שלהם, והם מחליטים כעת לחזור אל ספסל הלימודים בעודם בשלים ובוגרים יותר.

איך המכללה שלנו יכולה לסייע לכם?

מכללת אורין שפלטר מציעה כמה מסלולים מקצועיים בתחומי שוק ההון, ביטוח, ומשכנתאות. הלימודים מועברים בפורמט פרונטלי או דיגיטלי. אנו מתגאים בשני הקמפוסים החדישים הנמצאים בחיפה ובתל אביב, כאשר הסטודנטים שלנו נהנים מהידע המקיף אותו הם סופגים מטובי המרצים בארץ.
רוב ההכשרות שלנו וקורסים בביטוח, פתוחים לקהל הרחב, ואין צורך כלשהו בידע מוקדם. אנו מציעים פורמט פרונטלי ופורמט מקוון, ובחלק מהמסלולים שלנו ניתן אף לשלב בין הלימוד הדיגיטלי לבין הפורמט הפרונטלי וללמוד באופן היברידי.

מה כדאי לי ללמוד
מה כדאי לי ללמוד במכללת אורין שפלטר

רוצים לעבוד בתור סוכני ביטוח? מתעניינים בלימודים בשעות הערב מקצועיים בשוק ההון? רוצים לעבור הכשרה קצרה של ארבעה חודשים בלבד ולעבוד בתור יועצי משכנתאות? כיום אין יותר פשוט מכך!

פנו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו והם ישמחו לסייע לכם לבחור את הכיוון המתאים עבורכם. מכללת אורין שפלטר הינה המכללה המובילה בארץ בכל הנוגע לתחום ההשכלה הפיננסית שבה כל אחד יכול למצוא את ההכשרה המתאימה עבורו.

דילוג לתוכן