מה כדאי ללמוד היום

אחת השאלות הבוערות היום היא מה כדאי ללמוד בשביל לבנות קריירה מצליחה. בעידן של ימינו, לימודים במכללות והכשרות מקצועיות, מחליפות בצורה הדרגתית את הלימודים האקדמיים. בשביל לעבוד בסוכנות ביטוח או לנהל תיקי השקעות, אין צורך בפסיכומטרי ובהכשרה תיאורטית באוניברסיטה, הכשרה של שנתיים במכללה וסטאז' מתאים הם שער הכניסה לעבוד בתחום.

במכללת אורין שפלטר יש לנו שורה ארוכה של הכשרות מעשיות ומסלולי לימוד להכשרות בתחום הביטוח ושוק ההון. אצלנו תוכלו ללמוד ייעוץ משכנתאות, ולעבוד במסגרת הבנקים ובבתי השקעות, לקחת קורס משכנתאות אונליין או ללמוד לצורך בחינת ההסמכה המתאימה בדיני מתווכחים. ההכשרות שלנו בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי כוללות הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, כולל עזרה מקצועית במציאת הסטאז' המתאים. יש לנו הכשרות המשך עבור סוכני ביטוח להעמק הידע התיאורטי והמעשי, לצורך הרחבת תיק הלקוחות והגדלת ההכנסה.

מעוניינים לשמוע על כל ההכשרות שלנו בתחום הביטוח, שוק ההון ובתחומים נוספים? רוצים לקבל ייעוץ מדויק ואיכותי שיעזור לכם לבחור את המקצוע המתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

מה כדאי ללמוד היוםלימודים והכשרה במכללת אורין שפלטר

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה ביותר בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני. המכללה עובדת עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אנחנו עובדים עם מערך טכנולוגי מתקדם כולל פלטפורמות לניהול למידה, קורס יועץ פנסיוני בצפון ההכנה שלנו בתחום הביטוח האלמנטרי והפנסיוני מוצעים לסטודנטים באופן פרונטלי או דיגיטלי. אצלנו תוכלו לעשות את כל ההכשרה הנדרשת באופן מקוון. אחד הדגשים הכי חשובים אצלנו במכללה, הוא הכנה מעשית לעבודה בפועל. בהתאם לכך, כל החומר התיאורטי שתלמדו במהלך ההכשרות השונות ישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.

דילוג לתוכן