מה כדאי ללמוד 2022

מה כדאי ללמוד בשנת 2022? אנחנו נמצאים כעת במחצית השנה והאופציות העומדות לפניכם רק הלכו וגדלו בשנה האחרונה. קודם כל מקצועות כמו יועצי משכנתאות או קורסים מומלצים לעבודה בתחום השקעות הנדל"ן, הפכו למצרך מבוקש בשוק העבודה, ובתוכניות הלימוד של המכללות בכל רחבי הארץ. כיום אתם לא צריכים לעשות תואר ראשון. אתם יכולים ישירות ללמוד מקצוע רציני ולהרוויח המון כסף כבר בשנה הראשונה לעבודה. 

ישנם מקצועות הדורשים הכשרה מטעם המדינה, סוכני ביטוח אלמנטרי ופנסיוני ומקצועות בתחום שוק ההון, מנהלי תיקים, משווקים ויועצים. כמו כן, ישנם תחומים ייחודיים עבור אנשים שרוצים למנף את הכסף שלהם או לעזור לאחרים, כגון קורס השקעות בשוק ההון המתאים עבור כל מי שמעוניין להשקיע בתחום או לייעץ לאחרים. בנוסף לכך, ישנן הכשרות קצרות עבור עבודה בתחום הפיננסי והמשכנתאות. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים מה מתאים עבורכם אנחנו כאן בשביל לעזור לכם עם הבחירה. 

מה כדאי ללמוד 2022

לימודים מקצועיים במכללת אורין שפלטר 

במכללה שלנו יש לנו שירותי ייעוץ מקיפים עבור אנשים המעוניינים לרכוש מקצוע מעשי. בתהליך הייעוץ אנחנו עוברים אתכם על כל המקצועות שנראים לכם מתאימים. אצלנו תקבלו את כל המידע הנדרש, בשביל לבצע את הבחירה הנכונה. המטרה שלנו היא שכל סטודנט של המכללה ימצא בסופו של התהליך את ההכשרה המתאימה עבורו. בנוסף לכך, הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. אחד התחומים המרכזיים הוא עולם הביטוח, שם יש לנו מסלול עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים ומסלולים עבור אנשי מקצוע בתחום, רפרנטים וחתמים. בנוסף לכך, יש לנו תחומי לימוד עם הכשרה קצרה ועם אפשרויות לעבוד בתחום מייד לאחר סיום הלימודים. רוצים לדעת כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי?

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימוד שלנו ולהצטרף אלינו ללימודים במכללה. רוצים לדעת איזה פורמט מתאים עבורכם הפרונטלי או הדיגיטלי? מה מתאים ללוח הזמנים שלכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן