מה כדאי ללמוד 2024?

שואלים את עצמכם מה כדאי ללמוד בשנת 2024? במכללת אורין שפלטר אנחנו יכולים לעזור לכם עם הבחירה!

המכללה שלנו מלמדת עשרות קורסים והכשרות מעשיות בתחום הפיננסי והפנסיוני.

לפני תחילת הלימודים, אתם צריכים קודם כל לשאול את עצמכם כמה זמן אתם מוכנים להשקיע בשביל לרכוש מקצוע. בחלק מההכשרות המקצועיות שלנו כגון בייעוץ משכנתאות ובתחום הנדל"ן, מדובר בכמה חודשים בלבד. מעבר לכך, אנחנו מלמדים את כל המסלול עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי שנמשך בין שנה וחצי לשנתיים.

במכללת אורין שפלטר תלמדו את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה בביטוח אלמנטרי כוללת ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים עבור כל אחת מההכשרות. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. לאחר סיום כל החובות ומעבר בהצלחה של הסטאז', המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה בתחום. לרשות בוגרי המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו שמתעדכן מדי יום ביומו ומכיל משרות מכל החברות והסוכנויות המובילים בארץ.

מה כדאי ללמוד 2024?
אז מה עוד כדאי ללמוד בשנת 2024?

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים מלא עבור לימודי ניהול סיכונים פיננסים ושוק ההון. כמו כן, יש לנו קורס מקצוע מיוחד בייעוץ משכנתאות שלוקח ארבעה חודשים בלבד! אחד הקורסים האטרקטיביים ביותר שלנו בשנה האחרונה הוא קורס קריפטו אונליין, המעניק לכם ידע נרחב בנוגע להשקעות במטבעות דיגיטליים. מדובר בקורס ייחודי שמלמד אתכם הלכה למעשה על עולם המטבעות הדיגיטליים, ועל הטכנולוגיה שעומדת בבסיסם.

צריכים עזרה עם הבחירה?

מעוניינים בלימודים מקצועיים וצריכים עזרה עם הבחירה? יועצי הלימודים שלנו במכללה ישמחו לעזור לכם לבחור את המסלול המתאים ביותר, בהתאם לציפיות השכר שלכם והכישורים המקצועיים.

דילוג לתוכן