מה לומדים בקורס סוכני ביטוח

סוכני ביטוח נדרשים לעבור הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תדרשו לעבור סטאז' של חצי שנה. בתחום הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים, המסלול הפנסיוני והאלמנטרי.

סוכנים פנסיוניים מטפלים בכל הנושא של כספי הפנסיה והפיצויים. הסוכנים מוכרים מוצרים פנסיוניים ללקוחות במסגרת חברות הביטוח או הסוכנויות שאיתם הם עובדים.

סוכני ביטוח אלמנטרים מטפלים בכל הביטוחים המוכרים לכולנו, ביטוחי רכב ודירה ועוד שורה ארוכה של ביטוחי רכוש. הסוכנים האלמנטרים מטפלים גם בכל הביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש.

מסלולי הלימודים במכללות השונות בתחום הביטוח הם בעצם שורה של קורסי הכנה למבחנים הנדרשים. כל קורס סוכן ביטוח בצפון מכין אתכם בצורה מלאה לאחד המבחנים ולאחר הסיום של כל הקורסים והסטאז', תוכלו לקבל את הרישיון לעבודה בתחום. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות מסלול לימודים מקיף בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של המבחנים ובסיום ההכשרה נעזור לכם למצוא עבודה בתחום. פורטל המשרות העשיר שלנו מתעדכן מדי יום ביומו והוא עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה.

מה לומדים בקורס סוכני ביטוח

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, לימודים והכשרה

במכללת שלנו אנחנו שמים דגש מיוחד על הכנה למבחנים, כולל הכנה לעבודה בפועל במקצוע. אצלנו תרכשו סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. אנחנו עובדים עם פתרונות מצולמים לאלפי שאלות באתר התרגול, והרצאות מצולמות לצפייה באתר האינטרנט, בנוסף ללימוד אינטראקטיבי בכיתה באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים. אנחנו משלבים באופן מדויק בין הפן התיאורטי של המקצוע לבין הפרקטיקה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע בתחום הביטוח ותחומים משיקים.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלול לימודים ביטוח פנסיוני שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן