מה עושה יועץ משכנתאות?

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לנהל את המשא ומתן מול הבנקים, ולהשיג את התנאים הטובים ביותר עבור המשכנתא. היועצים בונים תמהיל משכנתא בהתאם ליכולת ההחזר של המשפחה, ודואגים שהלקוח לא קיבל על עצמו התחייבות שהוא אינו יכול לעמוד בה. יועצי משכנתאות מלווים את הלקוחות לכל אורך השנים, ומבצעים עדכונים חשובים בהתאם לשינויים במשכורת החודשית של בני המשפחה, קבלת כספי ירושה או כל שינוי אחר שדורש עדכון של המשכנתא.

במדינת ישראל אין רגולציה בתחום הייעוץ למשכנתאות, בניגוד ליועצי השקעות שצריכים לעבור הכשרה מתאימה מטעם המדינה, כל אחד יכול להכריז על עצמו כיועץ משכנתאות. אבל בפועל בשביל לעבוד בתחום, יש לעבור קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ, מקצועי שמכשיר אתכם לעבודה, ונותן לכם תעודת סיום קורס ממכללה מוכרת.

הלימודים בתחום כוללים הן את הצד התיאורטי והן את הצד המעשי, ומספקים עבורכם כלים להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. לפני שאתם בוחרים קורס מתאים, אתם צריכים לבדוק לעומק את תוכנית הלימודים של המכללה ואת הרזומה שלה בתחום.

מה עושה יועץ משכנתאות?
לימודים והכשרה בייעוץ משכנתאות

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים מיוחד בייעוץ משכנתאות, עם מעין התמחות פרקטית והתנסות בעבודה תוך כדי הלימודים. במהלך קורס ייעוץ משכנתאות און ליין שלנו נלמד על מסלולי המשכנתא ועל הריביות, ונתנסה בפועל בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. במהלך הקורס תתלוו לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים, ותבינו איך הדברים עובדים הלכה למעשה. המכללה שלנו מתגאה בכך שהרוב המוחלט של הבוגרים שלנו, אכן עובדים במקצוע אותו הם למדו. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים פרטיים או במוסד פיננסי מתאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן