מה עושה משווק פנסיוני?

משווקים פנסיוניים עובדים בדרך בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. התפקיד של המשווקים הוא לתת מידע ללקוח בכל הנוגע לקרנות הפנסיה, קופות הגמל, ביטוחי חיים, פיצויים ועוד נושאים רבים נוספים, הקשורים לפרישה ממעגל העבודה. המשווקים עובדים עם חברות הביטוח והסוכנויות ויש להם אינטרס לשווק את המוצרים שלהם, בהתאם לצרכים של הלקוח ובני משפחתו.

שיווק פנסיוני דורש הכשרה מטעם משרד האוצר והרשות לניירות ערך. במסגרת לימודים ביטוח פנסיוני תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. המסלול עבור משווקים הוא אותו מסלול כמו עבור יועצים פנסיוניים, והשוני הוא בעיקר בהכשרה המעשית הנדרשת. הן היועצים והן המשווקים נדרשים לעבור סטאז' של חצי שנה.

מה עושה משווק פנסיוני

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסי הכנה לכל המבחנים ועזרה בסיום הלימודים במציאת עבודה. אנחנו מלווים אתכם לכל אורך הדרך, ומקנים לסטודנטים שלנו סט כלי מעשי להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. אנחנו מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים עבור ייעוץ ושיווק פנסיוני, ולהכשרה הנדרשת עבור סוכני ביטוח. הסוכנים הפנסיוניים נדרשים לאותה הכשרה תיאורטית כמו היועצים והמשווקים ולסטאז' מקצועי של חצי שנה.

סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים כעצמאים מול החברות והסוכניות השונות על עמלת היקפים ועמלת נפרעים. בנוסף למסלול הפנסיוני, יש לנו גם קורסי הכנה למסלול האלמנטרי וקורסים מקצועיים נוספים בתחום הביטוח כגון חתם ביטוח ורפרנט. כמו כן יש לנו קורסים לימודי גמר פנסיוני עבור אנשים שעובדים כבר כסוכני ביטוח, המעוניינים להרחיב את היריעה המקצועית שלהם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

משווק פנסיוני הוא איש מקצוע בתחום הפיננסי המסייע לאנשים לבחור את תוכנית הפנסיה המתאימה להם. משווק פנסיוני עובד עבור חברת ביטוח או בית השקעות, ומציע ללקוחותיו מגוון רחב של מוצרים פנסיוניים, כגון קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים, ועוד.
התפקיד העיקרי של משווק פנסיוני הוא לסייע ללקוחותיו להבין את הצרכים הפנסיוניים שלהם, ולהתאים להם את התוכנית המתאימה ביותר. משווק פנסיוני עושה זאת על ידי ביצוע בדיקה מקיפה של הצרכים הפיננסיים של הלקוח, לרבות מצב פיננסי, הכנסות, הוצאות, ומטרות פיננסיות. לאחר ביצוע הבדיקה, הוא מציע ללקוח מספר תוכניות פנסיוניות אפשריות, ומסייע לו לבחור את התוכנית המתאימה ביותר עבורו.

מה עושה משווק פנסיוני

לימודי ביטוח פנסיוני תנאי קבלה ומסלול לימודים

לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני מומלץ אינם דורשים תנאי קבלה מיוחדים ואין צורך בפסיכומטרי. הלימודים נמשכים כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המסלול שלנו במכללת אורין שפלטר הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות והוא כולל את כל קורסי ההכנה הנדרשים לבחינות הנדרשות עבור ההסמכה.

המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים, עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ועברו אצלנו במכללה הכשרה להוראה.

הכשרות נוספות בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה עבור המסלול בביטוח אלמנטרי ופנסיוני. כמו כן, יש לנו הכשרות נוספות בתחום הביטוח עבור חתמים ורפרנטים שאינן דורשות מעבר של מבחנים מטעם רשויות המדינה. המסלולים עבור רפרנטים וחתמי ביטוח מתקיימים במשך כמה חודשים בלבד, והם מכינים אתכם לעבודה מעשית בחברות ובסוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן