מה צריך בשביל להיות סוכן ביטוח?

בתחום הביטוח ישנם שני מסלולים מרכזיים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. בשני המסלולים תצטרכו לעבור שישה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. ארבעת המבחנים במקצועות היסוד בשני המסלולים הם בכלכלה, מימון וסטטיסטיקה, חשבונאות ויסודות הביטוח. בביטוח אלמנטרי תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. בביטוח פנסיוני תדרשו לעבור שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. בשני התחומים צריך לעשות סטאז' של חצי שנה. ניתן כמובן להתכונן למבחנים בצורה עצמאית. אבל הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי קורסי הכנה מתאימים.

במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס סוכן ביטוח פנסיוני הכנה עבור כל המבחנים הנדרשים. הלימודים במכללה מעניקים לכם את הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של המבחנים ומכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה בתחום. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע שבאים מהשטח, מקצוענים אמיתיים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים עם נסיון רב שנים בעבודה ועם הכשרה מתאימה בהוראה. אחד הדברים המשמעותיים ביותר במכללה שלנו, הוא פורטל המשרות העשיר העומד לרשות הבוגרים שלנו, שם תוכלו למצוא משרות מובילות מכל החברות והסוכנויות ברחבי הארץ.

מה צריך בשביל להיות סוכן ביטוח?
אפשרויות תעסוקה בסיום הלימודים

בתחום הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד בסיום קורס לימודי ביטוח אלמנטרי, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. יועצים פנסיוניים בדומה ליועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים ומספקים ללקוחות את כל המידע הנדרש בתחום הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות וכל נושא אחר הקשור לעולם הפנסיה והפיצויים. המשווקים עובדים בדרך כלל כשכירים בבתי השקעות, חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח. תפקידם הוא לתת ללקוח את כל המידע הנדרש בנוגע לחסכונות הפנסיוניים המתאימים עבורם, ולשווק את המוצרים של בית העסק במסגרתו הם עובדים. סוכני הביטוח הפנסיוני עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות.

הסוכנים האלמנטרים מעניקים ללקוחות שירות כולל ומקיף בכל הנוגע לביטוחים הנמצאים ברשותם. הסוכנים מייעצים ללקוח ומשווקים את המוצרים הנדרשים, ולבסוף רוכשים אותם עבורם.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן