מה צריך כדי להיות יועץ פנסיוני

להחלטות שאתם מקבלים בעת היציאה לפנסיה יש השלכות מרחיקות לכת ומשפיעות על יכולתכם לנהל חיים הגונים ובטוחים זמן רב לאחר הפרישה. כל החלטה שתקבלו לגבי מיסוי ופרישה היא סופית ולא ניתנת לשינוי. עם פנייתכם לליווי של יועץ פנסיוני מוסמך תחסכו עשרות אלפי שקלים במיסים בתשלומי פנסיה חד פעמיים וקבועים. עקב שינויים מתמידים בחוקי המס, קבלת החלטות הקשורות למיסוי מצריכה רמה גבוהה במיוחד של מקצועיות וידע, זאת הסיבה שחשוב להבין מה צריך כדי להיות יועץ פנסיוני מקצועי. יועץ פנסיוני צריך לדעת לסייע לממש את זכויותיהם והטבות המס המגיעות ללקוחות על פי חוק גם לאחר הפרישה. היועץ הפנסיוני מייצג ומלווה את הלקוחות בהתנהלותם מול המעסיק, מס הכנסה, סוכני הביטוח וכל אדם, גוף או ארגון שעוסקים בפרישה שלו. קורס ייעוץ פנסיוני מכין אתכם בצורה מלאה, למבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך.

מה צריך כדי להיות יועץ פנסיוני

כדי להבין מה צריך כדי להיות יועץ פנסיוני מוסמך עליכם להיות בעלי ידע רב בתחומים הבאים:
מיסוי, חקיקה בדיני עבודה, ביטוח והפרשה לפנסיה, תכנון כספים והכנסה, מימון וניתוח עלות-תועלת, נושאים הקשורים לפרישה וסיום עבודה.
אם אתם רוצים להתמקצע בתחום הייעוץ הפנסיוני, צריך להבין כי תהליך ייעוץ הינו מורכב, דורש ניסיון ומומחיות רב בתחומית. אין ספק כי מכללת אורין שפלטר מציעים עבורכם קורס ייעוץ פנסיוני און ליין המקצועי ביותר שניתן למצוא. מכללת אורין שפלטר מתמחים בעולם הפיננסים, ורק המומחים בעלי הניסיון העשיר ביותר והידע העדכני ביותר בתחום מרצים במכללה. המכללה שמה לעצמה למטרה להיות בין הטובות ביותר בארץ, ולהעניק לסטודנטים את הידע המקצועי הרחב ביותר, כך שאם אתם חושבים מה צריך כדי להיות יועץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר תמצאו תשובה חד משמעית לשאלה זו. לאחר סיום הקורס אתם תצאו עם רישיון ייעוץ פנסיוני שיפתח בפניכם דלתות לקריירה מאתגרת, אך מספקת בה אתם תלוו ותעזרו ללקוחות שלכם להגיע לגיל הפרישה ולצאת לפנסיה בכבוד.

דילוג לתוכן