מחיר קורס יועץ משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתא מכין אתכם לעבודה בתחום ומקנה לכם את כל הכלים הדרושים לכך. במהלך הקורס נעבור על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונלמד לעומק על התאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה. בהתאם לכך, נתנסה בפועל בחישובים המתאימים באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות. במהלך הקורס נתלווה גם ליועץ משכנתאות בכיר, בפגישה בפועל באחד הבנקים המובילים בארץ.

קורס לימוד יועץ משכנתאות שלנו מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים, ארבעה שעות אקדמיות למפגש. המחיר עבור קורס יועץ משכנתאות ינתן לכם באופן אישי בשיחת טלפון קצרה למכללה. כמו כן, תוכלו לבוא אלינו לפגישת ייעוץ מקצועית עם יועצי הלימודים של המכללה. במהלך הפגישה נעזור לכם להחליט האם המסלול מתאים עבורכם, במידה וכן, נתכנן ביחד את ההשתלבות שלכם במהלך הלימודים. אנחנו מתאימים את עצמנו במיוחד לאנשים עסוקים, בעלי משפחה עם משרה מלאה שרוצים לרכוש מקצוע לעתיד ולבנות לעצמם קריירה מצליחה.

מחיר קורס יועץ משכנתאות
קהל יעד ותוכנית לימודים

קהל היעד עבור הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות הוא כל מי שמעוניין לעבוד בתחום, במוסד פיננסי מתאים או כעצמאי. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך ההרשמה. הקורס מתאים גם עבור מתווכים ויזמים המעוניינים להרחיב את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה, ולאנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. בוגרי הקורס שלנו מקבלים תעודת סיום קורס, כולל אישור להגיש בקשות למשכנתא לבנקים השונים ברחבי הארץ. תוכנית הלימודים שלנו כוללת הרצאות פרונטליות או מקוונות בהתאם למתכונת הקורס, תרגילים וסימולציות כולל דיונים בכיתה, פרקטיקום והדרכה.

הלימודים במכללה מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר להשתלבות במעגל התעסוקה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, בעלי ניסיון מעשי בעבודה בייעוץ משכנתאות ובתחומים מקבילים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? אל תהססו לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן