מחיר קורס יסודות הביטוח

קורס יסודות הביטוח הוא אחד הקורסים החשובים ביותר בהכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. הקורס מכין אתכם בצורה מלאה עבור המבחן ומקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה בתחום.

במסגרת הקורס תלמדו על כל החוקים הספציפיים בתחום הביטוח. בנוסף לכך, תלמדו על כל תקנות מס הכנסה ועוד נושאים רבים הנדרשים עבור הבחינה ועבור עבודה בתחום. המטרה שלנו היא להכין אתכם בצורה הטובה ביותר עבור המבחן.

מחיר קורס יסודות הביטוח
הכשרת סוכני ביטוח

קורס יסודות הביטוח אונליין הוא אחד מארבעת קורסי היסוד הנדרשים עובר הכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. שלושת הקורסים הנוספים הם בכלכלה, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה. כמו כן, תדרשו לעבור שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. בסיום ארבעת מבחני היסוד תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה.

לימודי ביטוח נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. בסיום הלימודים המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא מקום עבודה מתאים. בהתאם לכך, לרשות הבוגרים של המכללה עומד פורטל המשרות העשיר שלנו עם עשרות משרות נחשקות מסוכנויות הביטוח והחברות המובילות במשק הישראלי.

במה עובדים סוכני ביטוח?

ההכשרה בתחום הפנסיוני מכינה אתכם לעבודה כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. סוכני ביטוח פנסיוניים עובדים בעיקר כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. הסוכנים מספקים שירות כולל ומקיף ללקוח בנוגע למוצרים הפנסיוניים הנדרשים עבורו. סוכני ביטוח פנסיוניים מורשים לרכוש עבור הלקוחות את הביטוחים המתאימים.

משווקים פנסיוניים עוסקים בשיווק של ביטוחים עבור הלקוחות, והיועצים מספקים מידע אובייקטיבי בנוגע לכל תוכניות החסכון הפנסיוני של הלקוח. המשווקים עובדים כעצמאים או כשכירים והיועצים עובדים בדרך כשכירים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בתחום הביטוח האלמנטרי העבודה היא כסוכני ביטוח עצמאים או כשכירים.

מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן