מחיר קורס משכנתאות

קורס ייעוץ משכנתאות מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. ניתן כמובן לעבוד כעצמאים ולהוסיף ייעוץ משכנתאות כנדבך משמעותי לעסק הפרטי שלכם. המסלול מתאים עבור סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה.

המחיר עבור קורס יועצי משכנתאות באינטרנט משתנה כמובן בהתאם למכללה בה בחרתם ללמוד, הדבר תלוי בהיקף מסלול הלימודים והיקף ההכשרה המעשית שתעברו במהלך הלימודים. לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה ספציפיים ואין צורך בפסיכומטרי בשביל להירשם ללימודים בתחום.

מחיר קורס משכנתאות
לימודי יועץ משכנתאות

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול מיוחד בייעוץ משכנתאות הכולל מעין הכשרה מעשית עם יועצי משכנתאות בכירים, כולל התלוות לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח ומכירים את התחום על בוריו. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ועל כל הנושאים הרלוונטיים לעבודה בתחום. כמו כן, אנחנו מספקים עבורכם הכשרה פרקטית מלאה. בהתאם לכך, כל החומר הנלמד בקורס משרת אתכם הלכה למעשה בהמשך הדרך בעבודה בפועל.

מה המטרה של קורס יועצי משכנתאות?

בסיום הקורס ידעו הסטודנטים לבצע ניתוח של תמהיל המשכנתא האידיאלי עבור הלקוח, כולל בחירה נכונה של המסלול, התחשבות בריביות, בצרכי משק הבית ויכולת ההחזר, התנאים הדמוגרפיים המשתנים במהלך החיים כגון, לידה והגדלת המשפחה, קבלת מענק או פתיחת קרן השתלמות, והמרכיבים הכלכליים של המשכנתא. המטרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים עדכני ומדויק לעבודה עם לקוחות בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

דילוג לתוכן