מחיר קורס סוכני ביטוח

מחיר של קורס סוכני ביטוח משתנה כמובן בהתאם למכללה בה אתם לומדים, ובהתאם לקורסים בביוטוח שאתם צריכים לעבור. המסלול המלא כולל שישה קורסים עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אצלנו במכללה יש לנו את התוכנית המקיפה ביותר, עם מספר שעות הלימוד הגבוה ביותר. יש לנו שני מסלולים, המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. בשני המסלולים ישנם ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים וסטאז' של חצי שנה. לאחר סיום ההסמכה תוכלו לעבוד כעצמאים או כשכירים, בהתאם להעדפות המקצועיות שלכם. 

הצוות שלנו מורכב ממרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. אנחנו שמים דגש מרכזי על לימודים המכינים אתכם לעבודה בתחום. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו מוצאים עבודה מייד עם סיום הלימודים. בנוסף לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. 

מחיר קורס סוכני ביטוח

לימודים מקצועיים נוספים בתחום הביטוח

במכללת אורין שפלטר יש לנו לימודים מקצועיים נוספים בתחום הביטוח. תוכלו ללמוד קורס חתם ביטוח כללי או קורס המכשיר אתכם לעבודה כרפרנטים. קורסים מקצועיים בתחום הביטוח מתאימים עבור אנשים שרוצים לעבור הכשרה קצרה ולהתחיל לעבוד בתחום. תוכלו כמובן להמשיך את המסלול בעתיד, לצורך הכשרה כסוכני ביטוח. 

בעולם הביטוח ישנם אפשרויות רבות להתקדמות מקצועית, עם רכישת ניסיון בעבודה והכשרות מתאימות. בכל מקרה שבו אתם מתלבטים מהי התוכנית המתאימה ביותר עבורכם, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה. אצלנו תקבלו את כל המידע הנדרש בשביל לבחור את תוכנית הלימודים ההולמת ביותר את הצרכים שלכם. במהלך שירותי הייעוץ תקבלו מידע מדויק בנוגע למסלולי הלימודים שלנו ואפשרויות התעסוקה בכל תחום. 

דילוג לתוכן